ALenstra
Well-known member
Volgens Geert houden Mohammed en Fatima bedden bezet die bedoeld zijn voor Henk en Ingrid.En dat er op de IC vooral mensen liggen met een niet westerse achtergrond.
Volgens Geert houden Mohammed en Fatima bedden bezet die bedoeld zijn voor Henk en Ingrid.En dat er op de IC vooral mensen liggen met een niet westerse achtergrond.
Hij zegt dat er nu meer mensen op de IC liggen dan nodig was geweest, omdat die mensen zich niet goed aan de regels hebben gehouden (of de regels helemaal niet begrepen hebben), waardoor andere zorg nu niet door kan gaan.Volgens Geert houden Mohammed en Fatima bedden bezet die bedoeld zijn voor Henk en Ingrid.
NeeVolgens Geert houden Mohammed en Fatima bedden bezet die bedoeld zijn voor Henk en Ingrid.
Aboutaleb is besmet met corona ...
Mondkapjes helpen dus toch niet!Aboutaleb is besmet met corona ...
Dat zegt onze regering al 7 maand.Het kerkbestuur in Staphorst wil geen mondkapjesverplichting in de kerk. Er is namelijk geen wetenschappelijk bewijs over het nut van mondkapjes😅
Die kan zo op een tegeltje.Een kerk die op zoek zijn naar wetenschappelijk bewijs, dat is altijd wel schattig.
Dat blijft heel bijzonder inderdaad.Ik blijf die 100 duizend missende uitslagen van vorige week apart vinden en vooral omdat niemand daar naar kraait.
Er is ook positief nieuws. (Ha!).
Mijn test was negatief.
Hoe zit het met gemelde ziekenhuisopnames?Je mag van alles vinden van Maurice de Hond maar met cijfers is hij wel sterk en gezien zijn platform heb ik weinig reden te twijfelen aan de correctheid van de gegevens in deze tweet;
Het gevolg is dus dat door de slechte data output van het RIVM je maar moet gissen wat de dagelijkse cijfers betekenen.