Coronavirus 2

Forza AZ

Well-known member
Volgens Geert houden Mohammed en Fatima bedden bezet die bedoeld zijn voor Henk en Ingrid.
Hij zegt dat er nu meer mensen op de IC liggen dan nodig was geweest, omdat die mensen zich niet goed aan de regels hebben gehouden (of de regels helemaal niet begrepen hebben), waardoor andere zorg nu niet door kan gaan.
 

Maasveld

Well-known member
Het kerkbestuur in Staphorst wil geen mondkapjesverplichting in de kerk. Er is namelijk geen wetenschappelijk bewijs over het nut van mondkapjes😅
 

Joost

Well-known member
Ai, 6854 nieuwe besmettingen gemeld in de laatste 24 uur.

Hoewel alle context ontbreekt gaan we dus duidelijk richting nieuwe maatregelen.
 

Hankie

Well-known member
Ik blijf die 100 duizend missende uitslagen van vorige week apart vinden en vooral omdat niemand daar naar kraait.
 

Joost

Well-known member
Ik blijf die 100 duizend missende uitslagen van vorige week apart vinden en vooral omdat niemand daar naar kraait.
Dat blijft heel bijzonder inderdaad.

Volgens Maurice de Hond zouden van de 6500 positieve tests op 10 oktober liefst 3900 van 8 oktober en (veel) eerder zijn. De bron van die data zijn twee mensen die dagelijks ook de cijfers publiceren maar ik kan dat nergens verifiëren. Toch blijft het heel bijzonder dat het RIVM vasthoudt aan een weekrapportage nu juist context van de cijfers zo belangrijk is.
 

SanMark.

Well-known member

Alle senioren amateur team sporten liggen plat.
 
Bovenaan