Hoezo niet?Dat strookt toch niet met het 'gerucht' dat het veel al niet westerse Nederlanders zijn die op de IC liggen.
Hoezo niet?Dat strookt toch niet met het 'gerucht' dat het veel al niet westerse Nederlanders zijn die op de IC liggen.
Daar zal een stuk minder gedronken worden.Hoezo niet?
Of gewoon zorgen dat je altijd genoeg in huis hebt. Dit is gewoon net zo onzinnige maatregel als dat horeca om 22.00 uur dicht moest.Je voorkomt hier alleen spontane feestjes mee. Als mensen van te voren afspreken dan kunnen ze inderdaad nog steeds gewoon alcohol inslaan.
Dat waag ik te betwijfelen.Daar zal een stuk minder gedronken worden.
Wat een slechte moslims dan.Dat waag ik te betwijfelen.
Lekker samen massa is kassa kijken. Dat voelt ook als vakantie.
Italië ligt dwars.Staat de EU al klaar om wagonladingen met geld deze kant op te verschepen ?
Houd afstand, koop paddo's!Waarom sowieso tripjes maken?
Daar zal een stuk minder gedronken worden.
We zijn de beste !!!!!!!!!!!!!!
VreemdItalië ligt dwars.
En dan wil ze ook nog trouwen.Het seizoen is helaas afgelopen. Ik denk ook dat hij failliet is met zo'n vriendin.
En dan wil ze ook nog trouwen.
Al is er maar 1 de baas bij dat zooitje.
HatseflatsJa wie betaald bepaald. Ik denk dat hij 4 mln heeft uitgegeven tijdens 5 uitzendingen.....
Ik word er Foxwild van.Hatseflats
We gaan maatregelen nemen die in zeer ernstig vallen, terwijl het dashboard aangeeft dat we alweer bijna van zeer ernstig naar ernstig zijn gezakt.Er schijnt vanavond een routekaart gepresenteerd te worden.