gevegt
Well-known member
Dat lukt je niet. Ik erger mij er een beetje aan, omdat ik het nogal dom van je vind.Om jou te irriteren...
Dat lukt je niet. Ik erger mij er een beetje aan, omdat ik het nogal dom van je vind.Om jou te irriteren...
Dat mag je vinden. Ik vind van niet...Dat lukt je niet. Ik erger mij er een beetje aan, omdat ik het nogal dom van je vind.
Waarom voor sportclubs? Er mag geen publiek komen, kantines zijn dicht.Als men het 's avonds nog stiller op straat wil hebben zal dat ongetwijfeld ook gevolgen gaan hebben voor sportclubs, theaters enz...
Als de Poolse landdag.Tuurlijk is er goed over gesproken, dat kunnen ze wel.
Trainingen zijn toch vaak ook 's avonds? Op een gemiddelde trainingsavond loopt er zo ook een paar 100 man rond bij een beetje grote amateurclub.Waarom voor sportclubs? Er mag geen publiek komen, kantines zijn dicht.
Dus er zijn mensen die betalen om naar een training te komen kijken?Trainingen zijn toch vaak ook 's avonds? Op een gemiddelde trainingsavond loopt er zo ook een paar 100 man rond bij een beetje grote amateurclub.
Hier in Nederland zijn we nog niet zover als bij jullie.Bij schrappen koopavond dacht ik oprecht "bestaat dat nog dan?". Blijkbaar mis ik iets.
In Groningen zijn alle winkels tot 22:00 open?Bij schrappen koopavond dacht ik oprecht "bestaat dat nog dan?". Blijkbaar mis ik iets.
Haha de koopavond schrappen, zodat het weer drukker op de zaterdag word. Want de 250 man die gespreid door de binnenstad lopen tussen 6 en 9 zijn gevaarlijker dan de 250 man die in carré zitten. Oh wacht, uitzonderingen moeten we natuurlijk wel houden, echt wie zit er daar boven aan de ideeën knoppen
Haha de koopavond schrappen, zodat het weer drukker op de zaterdag word. Want de 250 man die gespreid door de binnenstad lopen tussen 6 en 9 zijn gevaarlijker dan de 250 man die in carré zitten. Oh wacht, uitzonderingen moeten we natuurlijk wel houden, echt wie zit er daar boven aan de ideeën knoppen
Nee, denk het niet. Maar ik bedoelde meer dat ik bang ben dat desportclubs dan ook gewoon weer op slot gaan... Net als theaters enzDus er zijn mensen die betalen om naar een training te komen kijken?