Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Mwah, dat mag je bijna geen spoedwet meer noemen, ze zijn er al 4 maanden mee bezig... :)

En nu is er wel goed over gesproken, en heeft De Jonge ook toegegeven dat die eerste variant eigenlijk veel te kort door de bocht was.
 

gevegt

Well-known member
Trainingen zijn toch vaak ook 's avonds? Op een gemiddelde trainingsavond loopt er zo ook een paar 100 man rond bij een beetje grote amateurclub.
Dus er zijn mensen die betalen om naar een training te komen kijken?
 

erka

Well-known member
Bij schrappen koopavond dacht ik oprecht "bestaat dat nog dan?". Blijkbaar mis ik iets.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij schrappen koopavond dacht ik oprecht "bestaat dat nog dan?". Blijkbaar mis ik iets.
In Groningen zijn alle winkels tot 22:00 open?

Het gaat om de detailhandel, niet de supermarkten. Hoorde ik dan weer.
 

ALenstra

Well-known member
Koopavond? Dat is toch iets van tientallen jaren geleden? Toen één keer per week de winkels tot 21.00 open waren? Meestal op donderdag of vrijdag?
 

zwammy

Well-known member
Haha de koopavond schrappen, zodat het weer drukker op de zaterdag word. Want de 250 man die gespreid door de binnenstad lopen tussen 6 en 9 zijn gevaarlijker dan de 250 man die in carré zitten. Oh wacht, uitzonderingen moeten we natuurlijk wel houden, echt wie zit er daar boven aan de ideeën knoppen
 

De Wolf

Well-known member
Haha de koopavond schrappen, zodat het weer drukker op de zaterdag word. Want de 250 man die gespreid door de binnenstad lopen tussen 6 en 9 zijn gevaarlijker dan de 250 man die in carré zitten. Oh wacht, uitzonderingen moeten we natuurlijk wel houden, echt wie zit er daar boven aan de ideeën knoppen

Met uiteraard nog steeds een dringend advies om een mondkapje te dragen wat misschien maar een derde ook echt doet.
 

Mario

Well-known member
Haha de koopavond schrappen, zodat het weer drukker op de zaterdag word. Want de 250 man die gespreid door de binnenstad lopen tussen 6 en 9 zijn gevaarlijker dan de 250 man die in carré zitten. Oh wacht, uitzonderingen moeten we natuurlijk wel houden, echt wie zit er daar boven aan de ideeën knoppen

Dezelfde mensen die denken dat er gefluisterd wordt in de Kuip.
 
Bovenaan