Mario
Well-known member
Mijn ervaring in supermarkten is vooral dat het mondkapjes-gehalte hoog is in filialen van de grote ketens zoals AH en Jumbo.
Vooral bij locale supermarkt of winkelcentra is het mondkapje gehalte een stuk lager.
Mijn ervaring in supermarkten is vooral dat het mondkapjes-gehalte hoog is in filialen van de grote ketens zoals AH en Jumbo.
Ook al zou dat zo zijn is het wel heel frappant dat er in Nederland bijna 2x zoveel besmettingen zijn op een bevolking ter grootte van NRW.
Inmiddels zijn we zo rood als een rijpe kers. Er gaat iets goed mis.
In welk opzicht?Alleen Tsjechië staat er nog slechter voor dan wij op dit moment begreep ik? Dat is ook wel een vrij treurige constatering zeg.
1 | Israel | 981 |
2 | Bahrein | 470 |
3 | Argentinië | 384 |
4 | Tsjechië | 346 |
5 | Puertor Rico | 311 |
6 | Costa Rica | 306 |
7 | Spanje | 304 |
8 | Nederland | 270 |
9 | Moldavië | 254 |
10 | Frankrijk | 248 |
11 | Libanon | 234 |
12 | België | 232 |
13 | Panama | 219 |
14 | UK | 189 |
15 | Armenië | 183 |
16 | Colombia | 183 |
17 | Koeweit | 180 |
18 | Brazilië | 178 |
19 | Peru | 173 |
20 | Oman | 159 |
Ja, die zag ik later ook.Ok, hier staat dat volgens de cijfers van datzelfde bureau dat het toch vrij snel op loopt
ok, het is maar 1 dag maar toch.
Die is er niet en die gaat ook niet komen. De maatregelen worden getroffen om ervoor te zorgen dat de ziekenhuizen niet overspoeld raken en de IC's volraken met coronapatienten die grotendeels wel weer zullen herstellen. Maar in de tijd dat ze die bedden bezet houden moet andere zorg worden afgeschaald en dat kost ongetwijfeld wel levens.Ja en nu? Waar blijft de massasterfte die onze cafés dichthoudt en carnaval verbiedt?
Waarom krijgen corona patiënten voorrang?
Voorrang op basis van acute zorg. Liep je voor de coronatijd een SEH binnen met een gebroken arm, dan kregen ook mensen die acute zorg nodig hebben voorrang op jou.
Wie zegt dat dit het geval is?Ik heb het niet over de SEH, maar uitgestelde operaties van andere levensbedreigende ziektes. Op basis van wat is dat?
Ik heb het niet over de SEH, maar uitgestelde operaties van andere levensbedreigende ziektes. Op basis van wat is dat?
Je geeft nu in feite antwoord op je vorige vraag. Om te voorkomen dat er discussies komen over wie überhaupt voorrang moet krijgen zijn er maatregelen genomen.Waarom krijgen corona patiënten voorrang?
Waarom toch altijd die drie puntjes?Het kabinet gaat morgen overleggen
over eventuele strengere maatregelen.
Die zouden ingevoerd kunnen worden als
het aantal besmettingen blijft stijgen
of niet snel genoeg daalt.De cijfers
van dit weekend en vooral zondag zouden
doorslaggevend zijn voor het kabinet.
Met de maatregelen moet het 's avonds
stiller worden op straat.Het zou gaan
om het schrappen van koopavonden en het
nog eerder sluiten van de horeca.Het
invoeren van een avondklok zou nog niet
aan de orde zijn.
Om te voorkomen dat nu elke week nieuwe
maatregelen worden geïntroduceerd,wordt
nagedacht over een langetermijnplan.
(Bron: TT)
Waarom zondag dan belangrijker is dan zaterdag snap ik ook niet...
Om jou te irriteren...Waarom toch altijd die drie puntjes?