Janssen
Well-known member
Is het nu niet een beetje paniekerig weer aan het worden. 68 besmettingen in regio Rotterdam rijnmond, wat dus meer dan een miljoen mensen zijn.
Al krijgt iedereen in dat dorp corona dan nog interesseert het me niet!
Is het nu niet een beetje paniekerig weer aan het worden. 68 besmettingen in regio Rotterdam rijnmond, wat dus meer dan een miljoen mensen zijn.
Jij hebt makkelijk praten vanuit Duitsland.Al krijgt iedereen in dat dorp corona dan nog interesseert het me niet!
Amsterdam en Rotterdam gaan waarschijnlijk de mondkapjes invoeren op drukke plekken.
Ik neem aan alleen op drukke plekken binnen? Want buiten is de kans om besmet te raken nihil.
Ik doelde meer op winkelstraten e.d., waar mensen constant in beweging zijn. Daar is de kans om besmet te raken nihil. Als je langdurig buiten naast dezelfde persoon staat, dan kun je inderdaad wel besmet raken. Vandaar dat je bij festivals/demonstraties e.d. zeker wel afstand moet houden van elkaar.Dat laatste is een grote misvatting. Bij grote mensenmassa’s in de buitenlucht zijn wel degelijk besmettingen geconstateerd. Ik zie het dus ook gebeuren dat we straks met een mondkapje op naar het stadion moeten.
Ik zit de komende dagen in de regio Amsterdam; is dat wel verantwoord?
Nee, ik heb liever dat je ons niet in gevaar brengt.
Lekker dan ga je met longen vol fijnstof naar huis
Ik zal drukke plekken mijden en zoveel mogelijk in de buitenlucht blijven.
Ik zou in ieder geval een voorraadje mondkapjes opslaan.
Waar dan?Dat laatste is een grote misvatting. Bij grote mensenmassa’s in de buitenlucht zijn wel degelijk besmettingen geconstateerd.
Ik zit de komende dagen in de regio Amsterdam; is dat wel verantwoord?
Heb je daar voorbeelden van?Dat laatste is een grote misvatting. Bij grote mensenmassa’s in de buitenlucht zijn wel degelijk besmettingen geconstateerd. Ik zie het dus ook gebeuren dat we straks met een mondkapje op naar het stadion moeten.
343 nieuwe besmettingen vandaag. Gaat lekker, jongens.
343 nieuwe besmettingen vandaag. Gaat lekker, jongens.