Kabouter Jaap is er even niet, Eucalypta Koopmans heeft het te druk met twitter en direct komen de mondkapjes.
Ik noem dit een slecht excuus om op je vriendje Jaap te mopperen. Het is meer omdat het volk grotendeels voorstander is.
Procentueel zijn er minder mensen met corona dan een maand geleden, heerlijk die hysterie. Mensen met laag niveau en toegang tot internet, het zou verboden moeten worden.
Het geneesmiddel is er al lang, dat wordt ons echter onthouden door een groep rijken die de aarde over willen nemen met behulp van een soort wereldregering. Ofzo. Dat stond op Facebook.
Niet zo hard over jezelf oordelen zwammy, het is ook best grappig hoor, Psv'ers en andere Brabo's op dit forum.Mensen met laag niveau en toegang tot internet, het zou verboden moeten worden.
😀 😀 😀 hahahahaha wat heerlijk naïef. nee joh, net doen alsof de Bilderberg groep hier niet achter zit.Dit is al poging nummer zoveel van Gates, Soros en de shaduwwereldregering om ons over te nemen na de vluchtelingencrisis, de economische crisis, de ruzies met Rusland, oorlog met IS, global warming, 9-11 etc. Niet echt een effectieve organisatie dus, ik snap niet waar die wappies zich zorgen over maken.
Ik neem aan alleen op drukke plekken binnen? Want buiten is de kans om besmet te raken nihil.Amsterdam en Rotterdam gaan waarschijnlijk de mondkapjes invoeren op drukke plekken.
😀 😀 😀 hahahahaha wat heerlijk naïef. nee joh, net doen alsof de Bilderberg groep hier niet achter zit.
Is het nu niet een beetje paniekerig weer aan het worden. 68 besmettingen in regio Rotterdam rijnmond, wat dus meer dan een miljoen mensen zijn.