In werkelijk elk land is het virus nog aanwezig dus ik vraag me af hoe je het door de grenzen te sluiten denkt tegen te kunnen houden.
Je kunt het niet tegenhouden, maar het maakt het opsporen en brononderzoek wel een stuk eenvoudiger.
In werkelijk elk land is het virus nog aanwezig dus ik vraag me af hoe je het door de grenzen te sluiten denkt tegen te kunnen houden.
Nou JMD kan bij terugkomst naar zolder: https://www.omroepwest.nl/nieuws/40...zitten-dicht-tegen-een-regionale-lockdown-aan
Hot Pepper in Praag kan ik aanbevelen. Mevrouw de Kip zou ik niet direct mee nemen overigens.Ik maak me er ook niet echt druk om hoor, ik denk alleen wel dat het over een paar weken zomaar weer om kan slaan.
En mocht dit eerder het geval zijn dan gooi ik de koffers vol en met 10 uur zit ik weer thuis. Wel jammer want we zitten 25 km onder Praag en daar had ik nog wel een paar keer naar toe willen gaan maar ik denk dat ik dat toch maar over sla.
Zijn het de landen of zijn het de locaties? Waar eerst vooral de ouderen ziek raakten is het nu vooral een jongere generatie. 50% van alle besmettingen in de laatste 4 weken waren mensen tussen de 15 en 39. In het totaal van alle besmettingen van Nederland heeft deze groep een aandeel van 24%.Reizen is een ideale manier om een virus mee te nemen.
Ik zie op dit moment vooral Frankrijk, Spanje en Portugal als een groot risico. Mensen nemen tijdens hun vakantie al meer risico en er komen ook mensen uit alle windhoeken die het weer mee kunnen nemen.
Ik las elders al dat een hoop kroegen in Antwerpen al niet open waren. Ik had Giethoorn op de planning staan, maar dat kleurt ook niet heel mooi op de coronakaart.
Je hoeft er tenminste niet te filevaren.Ik las elders al dat een hoop kroegen in Antwerpen al niet open waren. Ik had Giethoorn op de planning staan, maar dat kleurt ook niet heel mooi op de coronakaart.
Is een heel lokaal dingetje in Wanneperveen. Vooral personeelsleden van een restaurant en familie daarvan. Zou er niet voor thuis blijven.
Wanneperveen ineens hotspot in coronacijfers RIVM: hoe zit dat?
In een week tijd steeg het aantal coronabesmettingen in de gemeente Steenwijkerland van vijf naar dertien, waarvan ‘meer dan tien’ in Wanneperveen. Heeft dat te maken met het restaurant in het dorp waar twee medewerkers corona bleken te hebben? Of is het toeval? GGD IJsselland legt uit.www.destentor.nl
Het is met de kennis van nu wel anders uit te leggen dan zoals het oorspronkelijk bedoelt zal zijn. Er wordt nergens in dat bericht opgeroepen of gesuggereerd je niet aan de regels te houden.Lakse types die Hillegommers: Verwijderde Facebookbericht van het Coronacafé in Hillegom https://www.dumpert.nl/item/7952937_cdaab99b
Of jij.Dan lees jij het toch anders.
Het is met de kennis van nu wel anders uit te leggen dan zoals het oorspronkelijk bedoelt zal zijn. Er wordt nergens in dat bericht opgeroepen of gesuggereerd je niet aan de regels te houden.
Behalve het gedeelte dat het café een plek is waar je je niet aan alle regeltjes hoeft te houden (en die hele tendentieuze inleiding daarvoor).
Nou JMD kan bij terugkomst naar zolder: https://www.omroepwest.nl/nieuws/40...zitten-dicht-tegen-een-regionale-lockdown-aan
Ik lees erin dat ze er voor kiezen niet allerlei maatregel zichtbaar te maken zoals verplichte looproutes en waarschuwingsborden.Behalve het gedeelte dat het café een plek is waar je je niet aan alle regeltjes hoeft te houden (en die hele tendentieuze inleiding daarvoor).