Coronavirus 2

Deathprod

Well-known member
We bizar al die filmpjes hoor. Waar blanke eigenaren in elkaar worden geslagen door zwart tuig omdat ze hun zaak proberen te verdedigen. Wat dus ook een racistisch motief heeft. Alleen bij de Italianen durven ze niet omdat die met automatische wapens in hun zaken staan. Het heeft allemaal niets meer te maken waar het protest voor bedoeld was.
 

Abubakari

Well-known member
Dat begin er op te lijken.:duim:

Maarre, ik doelde op mijn anti racisme avatar.

Waarom ben jij tegen racisme? Is dat niet iets wat iedereen zelf mag weten? Ik dacht dat het tegenwoordig juist correct was om niets te veroordelen. Jij bent niet woke. Sorry dat ik het zeg.
Hoe sta jij in de zwarte Piet discussie? Was jij er bij in Dokkum on judgements day?
 

Mario

Well-known member
Het wordt tijd dat we hier ook de Mediamarkt en Cool Blue gaan plunderen ... gerechtigheid voor al die jaren van onderdrukking.
 

Maasveld

Well-known member
We bizar al die filmpjes hoor. Waar blanke eigenaren in elkaar worden geslagen door zwart tuig omdat ze hun zaak proberen te verdedigen. Wat dus ook een racistisch motief heeft. Alleen bij de Italianen durven ze niet omdat die met automatische wapens in hun zaken staan. Het heeft allemaal niets meer te maken waar het protest voor bedoeld was.

White lives matter!!!

We zitten overigens in het verkeerde topic.
 

Batigoal

Well-known member
In Rotterdam gaat het ook mis met het protest op en langs de Erasmusbrug. Ze proberen nu de menigte weg te krijgen, maar de ME zal er aan te pas moeten komen. Pak je popcorn er maar vast bij, want de sfeer wordt al grimmig.
 

gevegt

Well-known member
Waarom ben jij tegen racisme? Is dat niet iets wat iedereen zelf mag weten? Ik dacht dat het tegenwoordig juist correct was om niets te veroordelen. Jij bent niet woke. Sorry dat ik het zeg.
Hoe sta jij in de zwarte Piet discussie? Was jij er bij in Dokkum on judgements day?

Mocht ik ooit in Friesland komen is het om die provincie te annexeren.

Ik ben niet alleen tegen racisme, ik ben tegen iedereen!.
 

U.G.

Well-known member
In Rotterdam gaat het ook mis met het protest op en langs de Erasmusbrug. Ze proberen nu de menigte weg te krijgen, maar de ME zal er aan te pas moeten komen. Pak je popcorn er maar vast bij, want de sfeer wordt al grimmig.

Gewoon 200 m hiervandaan, de fuck staan die mensen nou te protesteren over shit dat in Amerika gebeurt. Zien ze nog niet dat het protest in A'dam zwaar z'n doel voorbij schoot.
 

U.G.

Well-known member
We bizar al die filmpjes hoor. Waar blanke eigenaren in elkaar worden geslagen door zwart tuig omdat ze hun zaak proberen te verdedigen. Wat dus ook een racistisch motief heeft. Alleen bij de Italianen durven ze niet omdat die met automatische wapens in hun zaken staan. Het heeft allemaal niets meer te maken waar het protest voor bedoeld was.

Naah :D wat een racisme zeg, en de Mexicanen staan klaar met bazookas en de Russen hebben gewoon tanks staan in hun winkels zeker.
 
Bovenaan