Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Totaal wereldvreemd, iedereen snapt dat je dit momenteel niet kunt maken maar Halsema denkt zich met wat vage praatjes er uit te kunnen lullen. Sowieso, al dat kijk mij eens betrokken bij de Afro's in de VS zijn volk, alsof ze zich in de VS druk maken om Nederland, de hoofdstad van een provincie in Zweden.
Dat soort types geven de oprechte coole fijne linksdenker een slechte naam.

Ze willen de problemen van Amerika zo graag adopteren om hier hun racismekaart te kunnen trekken, en zichzelf maar in zieligheid te kunnen wentelen.
 

Mario

Well-known member
Maar als die mensen op de Dam allemaal zo vredelievend waren, waarom heeft men dan niet gewoon vriendelijk gevraagd om te verplaatsen of te vertrekken? Alsof de enige optie 'geweld' was. Ik vind dat nogal een fikse beschuldiging tegenover al die vredelievende demonstranten die allemaal de intentie hadden om afstand te houden. Ze hadden het toch best begrepen als men dat netjes had gevraagd?

Daar hadden er een aantal waarschijnlijk ook op gehoopt, dat het met geweld zou worden beëindigd. Ik hoor vanuit die kant namelijk dat dit de enige manier zou zijn geweest om deze demonstratie te stoppen.
 

erka

Well-known member
Overigens heeft de Zweedse kabouter Plop nu toegegeven dat hij mis zat, helaas wel duizenden doden verder.
 
Bovenaan