Coronavirus 2

Abubakari

Well-known member
Mocht ik ooit in Friesland komen is het om die provincie te annexeren.

Ik ben niet alleen tegen racisme, ik ben tegen iedereen!.

Je mag zo ook wel naar it bêste lân fan d'ierde komen hoor, al dat gedoe met voor jou veel te moeilijke woorden is nergens voor nodig.

Racist!

erka

Well-known member
Wat is Rutte toch een verademing. :duim:

Yep. Vond m wel vaag over de Britse en Zweedse toeristen. Boodschap=niet welkom. Maar als ze toch komen 2 weken in quarantaine. Daarbij kijken naar strengere quarantaine.

Vind ik erg onduidelijke boodschap. Je kunt ook gewoon zeggen: Britten en Zweden komen het land niet in. Of alleen met visum.

De Wolf

Well-known member
Wat is Rutte toch een verademing. :duim:

Aan die journalisten heb ik mij flink geërgerd. Dat een een vraag gaat stellen over dat gebeuren in de VS oke maar bijna iedere journalist heeft dat gedaan waarvan een op een gegeven moment Hugo maar ging vragen omdat hij van Rutte geen gewenst antwoord kreeg.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Yep. Vond m wel vaag over de Britse en Zweedse toeristen. Boodschap=niet welkom. Maar als ze toch komen 2 weken in quarantaine. Daarbij kijken naar strengere quarantaine.

Vind ik erg onduidelijke boodschap. Je kunt ook gewoon zeggen: Britten en Zweden komen het land niet in. Of alleen met visum.

Ik vond het echt heel goed wat hij zei over de demonstraties en de situatie in Amerika. Nooit gedacht dat ik het (als zelfbenoemd linkse rakkert) op het gebied van racisme en discriminatie volledig eens zou kunnen zijn met een VVD-er.

De Wolf

Well-known member

Britten kan je makkelijk tegenhouden omdat die per boot, vliegtuig of kanaaltunnel moeten komen. Zweden mogen niet naar Denemarken maar kunnen wel de boot naar Duitsland pakken en verder reizen.

Maasveld

Well-known member

Dat ze afraden om op vakantie te gaan zal ook niet door iedereen zijn begrepen denk ik.

U.G.

Well-known member
Geen idee. Staan talloze filmpjes online met italianen met geweren in iig. :D

Oh, een geweertje :D rondom rellen heeft de helft van alle Amerikanen zo'n ding leggen lijkt me. Wapenwinkels zijn allang leeggekocht.

Deze Italianen hebben alleen ook nog de ballen om hun winkel te bemannen.

We zitten wel in een verkeerd topic denk ik, maar goed, hoort bij de chaos.

erka

Well-known member
Ik vind haar trouwens ook goed. Houdt zich prima staande en krijgt toch een hoop crises over zich heen sinds ze minister is.

Bovenaan