Confederations Cup 2017

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een hansworst die scheids. Fluit exact op 95 af, terwijl Duitsland nog twee keer wisselde in blessuretijd en alleen maar tijdrekte.
 

Susa

New member
Duitsland B, C het maakt allemaal geen kloten meer uit. Ik zie mummies in witte T-shirts die uberhard kunnen rennen en technisch ook goed zijn en nu ook nog een neger Duitser die Rudiger ? of zoiets heet. Ik had nog nooit van de beste man gehoord en kende van dit team behalve Die Jongen van PSG bijna niemand,

Zou er ooit nog eens een nieuwe Stefan Effenberg, Mario Basler of voor mijn part een Dieter Eilts of Jens Jeremies komen. Van de heeerlijke typische Duitsers waar je ook nog eens om kon lachen.

Dit nieuwe type Duitse voetballer is gewoon niet leuk...
 
G

Gast

Guest
Nou zo goed is die Rudiger anders niet, zeker als er een beetje druk op komt zie je dat dat een hele beperkte verdediger is.

Dat dit Duitsland in de breedte niks te klagen heeft, dat klopt.
 

Batigoal

Well-known member
Maar wel een ongelofelijk saai team was dit. Enkel Draxler en Goretzka brengen wat opwindng in het team. Werner is ook wel een aardige optie voor het eerste team van Die Mannschaft.

Qua wedstrijdbeeld had Chili natuurlijk moeten winnen, maar die hadden wel 100 kansen nodig.
 
Bovenaan