Confederations Cup 2017

U.G.

Well-known member
Wel leuk voor de reflectiepunten zo'n toernooi. Net de samenvatting gecheckt van Portugal B/C- Mexico. Leuk gewonnen, hoewel overwinning er eigenlijk niet echt toe doet. Wel goed voor de spirit dat ze al twee eindtoernooien lang ongeslagen zijn.

Wel hopelijk einde voor Nani, Moutinho en Quaresma en een definitieve welkom voor Bernardo Silva en Gelson in de basis. En uitnodigingen voor Bruma, Podence, Neves bij de selectie. Ik ben benieuwd wat opa Santos gaat doen. Oh, en Cancelo > Cedric> Nelson Semedo.

My two cents. Now back to the final.
 

gevegt

Well-known member
@ U.G.: stel je voor dat Portugal de finale zou hebben gehaald. Zou Ronaldo dan bij het team gebleven zijn?
 

U.G.

Well-known member
Behalve voor Nani, lijkt me dat niet echt een blijk geven van teamgeest.

Ach ja, de man leeft om te winnen...het is al wat dat ie absoluut mee wilde doen aan dit toernooi. Van mijn part had ie zelfs rust genomen en moeten nemen, dan ga ik 'm niet afrekenen op het feit dat ie kennis wil maken met zijn kinderen ipv van de troostfinale van de Confed-cup.
 

gevegt

Well-known member
Ach ja, de man leeft om te winnen...het is al wat dat ie absoluut mee wilde doen aan dit toernooi. Van mijn part had ie zelfs rust genomen en moeten nemen, dan ga ik 'm niet afrekenen op het feit dat ie kennis wil maken met zijn kinderen ipv van de troostfinale van de Confed-cup.

Als Portugees kan ik me dat voorstellen, maar als team zijnde zou ik het niet prettig vinden. Het doet me denken aan Cruijff bij Oranje.
 
Bovenaan