Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Maasveld

Well-known member
Ik zie nu de foto's van de relschoppers van AZ die in Opsporing Verzocht zijn getoond, daar zitten amper opgeschoten pubers tussen. Van jeugdige onbezonnenheid is dus in ieder geval amper sprake.
 

Joost

Well-known member
Ik heb ook het verhaal gezien dat de groep West Ham supporters die daar zat grotendeels amokmakers waren die eigenlijk geen ticket hadden maar door AZ daar neer zijn gezet. Vanuit hem zou ook het provoceren van AZ supporters begonnen zijn.

Dat zou wel verklaren waarom die Knollsy, zoals hij zelf zei een 80s terrace hooligan, op de hoofdtribune terechtkwam.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb ook het verhaal gezien dat de groep West Ham supporters die daar zat grotendeels amokmakers waren die eigenlijk geen ticket hadden maar door AZ daar neer zijn gezet. Vanuit hem zou ook het provoceren van AZ supporters begonnen zijn.

Dat zou wel verklaren waarom die Knollsy, zoals hij zelf zei een 80s terrace hooligan, op de hoofdtribune terechtkwam.
Ik moet zeggen dat ik ook wel enigszins twijfel aan het narratief van Knollsy de held die de familieleden van de spelers/staf beschermde.
 

gevegt

Well-known member
Ik moet zeggen dat ik ook wel enigszins twijfel aan het narratief van Knollsy de held die de familieleden van de spelers/staf beschermde.
Hij wilde ze misschien wel beschermen, maar het was op zeker niet de eerste keer dat hij gewelddadig op trad.
 

erka

Well-known member
In Duitsland ging het vanavond mis bij Bielefeld en in Frankrijk bij Bordeaux-Rodez in ligue 2. Rodez scoorde 0-1 en een debiel kwam het veld op en viel de doelpuntenmaker aan.
 

ALenstra

Well-known member
Ook bij Brescia-Cosenza was het gezellig! De thuisploeg degradeerde naar Serie C waarna de fans helemaal los gingen.
 
Bovenaan