Ik moet zeggen dat ik ook wel enigszins twijfel aan het narratief van Knollsy de held die de familieleden van de spelers/staf beschermde.Ik heb ook het verhaal gezien dat de groep West Ham supporters die daar zat grotendeels amokmakers waren die eigenlijk geen ticket hadden maar door AZ daar neer zijn gezet. Vanuit hem zou ook het provoceren van AZ supporters begonnen zijn.
Dat zou wel verklaren waarom die Knollsy, zoals hij zelf zei een 80s terrace hooligan, op de hoofdtribune terechtkwam.
Hij wilde ze misschien wel beschermen, maar het was op zeker niet de eerste keer dat hij gewelddadig op trad.Ik moet zeggen dat ik ook wel enigszins twijfel aan het narratief van Knollsy de held die de familieleden van de spelers/staf beschermde.
Inderdaad gewoon twee door de kop schieten want dan bedenkt de rest zich wel en giet wir op huus an.Schandalig dat de politie met een hond ingrijpt.
Fietste net al langs station uit het werk, overal politie en overal glas. Dacht al wat is hier gebeurd. Weer wat kanslozen dus.
Het waren thuissupporters van beide teamsDit moeten oude beelden zijn. De burgemeester had dit gefixt door geen uitsupporters meer toe te staan.
En de Rabobank niet te vergeten!Allemaal de schuld van de maatregelen tegen corona!