JMD
Well-known member
En hun vriendjes hebben als protest de vlaggen ondersteboven gehangenVannacht komen ze vrij en de samenleving gaat de rekening betalen.
En hun vriendjes hebben als protest de vlaggen ondersteboven gehangenVannacht komen ze vrij en de samenleving gaat de rekening betalen.
De metro vroeg erom gesloopt te worden.Bah, supporters framen. Het lag vast aan de politie.
Zijn allemaal provincialen.Dat je een metro oid sloopt in een andere stad snap ik al niet, maar dat je een metro sloopt in je eigen stad, echt hoe dom ben je dan?
Daarin hebben ze ook gelijk.Die foto van die vlaggen is precies het probleem van die lui. Ze denken oprecht dat ze iets voorstellen
Dit leek me oprecht een interessante reconstructie. Maar eigenlijk is het dat totaal niet.Een reconstructie van de ongeregeldheden bij AZ - Legia Warschau,
Reconstructie: ME'ers 'als ratten in de val' bij bestorming AZ-stadion door Legia-fans
Op 5 oktober gaat het goed mis bij AZ-Legia Warschau. Maar wat is er nu precies gebeurd? Bij hoge uitzondering vertelt een ME'er over zijn ervaringen bij de NOS.nos.nl
Welkom in de denkwijze van de lokale driehoek als het om voetbalsupporters gaat.Wat mij vooral opviel is dat toen er heel weinig Legia supporters hun kaartjes in Den Haag gingen ophalen er niet is opgeschaald door de driehoek.
Dan ben je toch een stukje van de werkelijkheid af.
Klein bier.Welkom in de denkwijze van de lokale driehoek als het om voetbalsupporters gaat.
Wellicht herinner je je nog die bussen van FC Utrecht die ongeveer in Volendam waren er rechtsomkeert moesten maken. Dat bleek na een WOB verzoek gebeurt te zijn op basis van 1 mailtje van iemand die gehoord had dat er wat Utrecht supporters in een park gezien waren.
Qua hooliganisme is dit echt wel next level. Dat zouden de autoriteiten ook moeten weten.
Burgemeester Paul Depla van Breda zegt tegen Omroep Brabant dat de relschoppers allemaal een stadion- en een omgevingsverbod hadden. Hij vindt het 'in- en intriest' dat deze groep het verpest voor supporters die zich wel kunnen gedragen. "Daar moeten we een oplossing voor gaan vinden."