Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Joost

Well-known member
Wij van WC eend adviseren WC eend
Ik heb de beelden gezien. Er lopen wat mensen op elkaar af, daar komen 50 agenten tussendoor gestormd en het is afgelopen.

Zonder dat de politie had ingegrepen waren er waarschijnlijk wel zo'n 40 man op de vuist gegaan. Nu gebeurde er hoegenaamd niets.
De waarheid ligt er dus ergens tussenin. Maar als je het statement van NAC in Breda plaatst en de clickbait gigantische rellen artikelen in Berlijn dan zitten we ergens in Tilburg.
 

zwammy

Well-known member
Haha schijt mij het wat mensen hier op de voetbalkantine denken over NAC.

Maar als je denkt dat NAC de vermeende hooligans in bescherming zou nemen heb je er echt weinig kaas van gegeten. We zijn geen Feyenoord of Ajax waar supporters bepalen wat er gebeurt
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik snap ook wel dat er geen honderden op de vuist zijn gegaan en die clickbait titel, daar kijk ik wel doorheen.

Ik kan aan de andere kant dan weer heel slecht tegen de 'er is niks gebeurd' reactie. Er is niet 'niks gebeurd'
 

zwammy

Well-known member
Heel weinig, snuifbus is de bus uitgestapt en terug gestuurd door de politie. Dat is geen categorie heftig
 

Pieros

Active member
De demonstratie van Ajax-supporters loopt aardig uit de hand. Lekker ook, aan iedereen laten zien dat ze wel politie nodig hebben bij wedstrijden.
 
Bovenaan