Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

zwammy

Well-known member
Twente dacht ook even dat ze een stad konden overnemen, hebben vooral flink rennend de stad verkend, ondertussen aangeven dat er gestoken was maar daar blijkt niets van waar te zijn. Tsja, Florence staat toch wel bekend als flinke kern, voortaan wat beter voorbereid op pad gaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ben er jaren geleden geweest toen Ajax er met 0-1 won dankzij dat zondagsschot van Kennedy. Je moet er inderdaad goed opletten. Ook genoeg vriendelijke supporters daar overigens. Heb na afloop nog een sjaaltje geruild. Uit de problemen blijven bij dit soort wedstrijden is ook een kunst zullen we maar zeggen. Sommigen zoeken die problemen wel op.
 

zwammy

Well-known member
Daarom, Groningen ging zonder gezeik naar Florence. Alleen Twente moest een beetje stoer doen, dat is dan niet zo slim. Of gewoon blijven staan of je mond houden, niet dit zo.
 

erka

Well-known member
Daarom, Groningen ging zonder gezeik naar Florence. Alleen Twente moest een beetje stoer doen, dat is dan niet zo slim. Of gewoon blijven staan of je mond houden, niet dit zo.

Nouuuuu, in de stad wel, maar na afloop wel gedoe hoor. Ik was erbij en de 'gewone' Groningen supporters werden onder politiebegeleiding teruggebracht naar een veilige plek in de stad. Wel mooi reisje en geweldige wedstrijd toen (een van de beste die ik ooit van Grunn gezien heb), helaas door pingels verloren.
 

zwammy

Well-known member
Zo, als dat de maatstaaf gaat worden zullen er niet veel supporters meer naar uitwedstrijden gaan, of is het alleen koningin deug die dit doet?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, als dat de maatstaaf gaat worden zullen er niet veel supporters meer naar uitwedstrijden gaan, of is het alleen koningin deug die dit doet?
Echt he, als dit een trend wordt, is de Eredivisie volgend seizoen uitsupporter-vrij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Dit is de opstap naar geen uitsupporters. Met deze meetlat kun je als Eindhoven ook rustig de Ajax supporters gaan weren vanwege homofoob. Alle boeren zijn tenslotte homo. Waarom dit vervolgens niet doortrekken naar Feyenoord supporters die dat ook wel zingen.
 

Jef400

Well-known member
Misschien is dat wel een doel? Overigens zou je de Ajacieden als je dan consequent bent ook niet naar Eindhoven moeten laten komen.
 

Abubakari

Well-known member
De halve Eredivisie zingt dit.
Alle boeren zijn homo vind ik wat anders dan joden aan het gas en de andere idiote dingen die de harde kernen zingen, niks mis mee dat tegen dat soort idiote kreten opgetreden wordt. Rijkelijk laat, maar beter laat dan niet, Gedraag je gewoon een beetje normaal en probeer het eens gewoon met humoristische spreekkoren ipv met joden aan het gas, kk dit en kk dat en die moet dood.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alle boeren zijn homo vind ik wat anders dan joden aan het gas en de andere idiote dingen die de harde kernen zingen, niks mis mee dat tegen dat soort idiote kreten opgetreden wordt. Rijkelijk laat, maar beter laat dan niet, Gedraag je gewoon een beetje normaal en probeer het eens gewoon met humoristische spreekkoren ipv met joden aan het gas, kk dit en kk dat en die moet dood.
Eens. Het probleem is alleen dat dit een soort losse flodder is, wat het daadwerkelijke probleem niet aanpakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alle boeren zijn homo vind ik wat anders dan joden aan het gas en de andere idiote dingen die de harde kernen zingen, niks mis mee dat tegen dat soort idiote kreten opgetreden wordt. Rijkelijk laat, maar beter laat dan niet, Gedraag je gewoon een beetje normaal en probeer het eens gewoon met humoristische spreekkoren ipv met joden aan het gas, kk dit en kk dat en die moet dood.

Als men consequent kk en gas uit zouden bannen, helemaal prima. Nog even en je kan normaal je kind mee naar het stadion nemen. Jammer dat Feyenoord City niet doorgaat, ik had de naïeve hoop dat een deel van de doorgesnoven tokkies niet mee zouden verhuizen.
 

Abubakari

Well-known member
Eens. Het probleem is alleen dat dit een soort losse flodder is, wat het daadwerkelijke probleem niet aanpakt.
Je kunt het ook zien als een eerste flinke stap. Als een deel zich structureel misdraagt, verblind door haat dingen vernield, de meeste idiote dingen schreeuwend, dan moet je daar tegen optreden. Weg met het schoftentuig uit de stadions, weg met de biergooiers (of volgezeken bekers, want die zitten er ook tussen), wrg met de aso’s. Aanpakken en oppakken.
 

erka

Well-known member
Maar dan ook thuispubliek aanpakken. Als je hoort wat er soms vanaf bijvoorbeeld de Bunnikside de wereld ingeslingerd wordt. Leeghouden die tribune, een jaar lang.
 
Bovenaan