Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nooit problemen gehad met de buscombi's. Ik vond het juist wel gezellig om met z'n allen met de bus naar een ander stadion te gaan.
 

Jef400

Well-known member
Het gescheiden houden van supportersgroepen is geen oplossing het probleem maar de oorzaak van het probleem.
Dit dus. Supporters leren elkaar niet persoonlijk kennen. Door het internet zien ze wel veel van elkaar en ook daar kunnen ruzies ontstaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk hoor die buscombi vanaf De Kuip naar de ArenA met de JCS, maar terug toch echt de meute uitgelopen en met trein en bus was ik binnen no time thuis.
 

zwammy

Well-known member
Weet je wat één van de voordelen is van een buscombi? Er is een chauffeur die niet drinkt.

Zie je het voor je, vier of vijf jonge mannen van 18 tot 23 jaar, van Breda naar Maastricht? En dan terug, terwijl we allemaal weten dat er geen van die vijf alleen aan de koffie heeft gezeten.

En dan nog, geen combi = gezeik verspreid over een stad. Groepje hier, groepje daar, klieren, vervelend, politie hier, daar, overal. Conclusie na 5 wedstrijden: Buscombi komt terug.
Mwah, je mag verwachten dat er genoeg verstand inzit dat dit niet gaat gebeuren.

Vreemd dat in Engeland dit wel kan en hier niet.

Heerenveen NAC, gewoon eigen vervoer, verzamelen in de blauwe kater of hoe heet dat ding en zonder gezeik naar het stadion.

Nee, meneer moet met de auto naar Breda, daarna met de bus naar Heerenveen, terug met de bus naar Breda en dan weer met de auto naar Eindhoven omdat ze bang zijn dat 10 man van nieuw noord zich niet kunnen gedragen als er een paar 100 man uit Breda komt bieren en genieten van het slechte voetbal.

De gedachtes hier zijn zo verrot, alleen maar denken aan dingen die fout gaan, zo sund.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nee, meneer moet met de auto naar Breda, daarna met de bus naar Heerenveen, terug met de bus naar Breda en dan weer met de auto naar Eindhoven omdat ze bang zijn dat 10 man van nieuw noord zich niet kunnen gedragen als er een paar 100 man uit Breda komt bieren en genieten van het slechte voetbal.
Ja, die 100 van NAC zijn allemaal lieverds.
 

zwammy

Well-known member
Dat merk je dan vanzelf, gaat het fout dan straf je ze. Je straft ze niet van te voren. Moet jij eens kijken hoe dat zelfsturend vermogen van supporters is als je ze vrijheden geeft.
 

JMD

Well-known member

De Cambuursupporters besluiten zelf maar niet te komen. Nog even en dat uitvak in Amsterdam kan gesloopt worden en kan men er gewoon een thuisvak van maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat ze in Utrecht weer eens ver buiten de lijntjes zijn gegaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Gewoon net als die andere keer bij Utrecht - Ajax uitfans verbieden, Bunnikside leeg en de mensen op de Bunnikside herplaatsen in de rest van het stadion.
 

Miramar

Well-known member
Gewoon net als die andere keer bij Utrecht - Ajax uitfans verbieden, Bunnikside leeg en de mensen op de Bunnikside herplaatsen in de rest van het stadion.
Arme gezinnen die gezellig naar het stadion gaan en allerlei ziektes te horen krijgen en ander gezanik. Gewoon levenslang stadionverbod en van iedere raddraaier seizoenkaart blokkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Met je gezin ga je niet naar Utrecht. Als NAC zo'n publiek zou hebben zou ik er nog niet over peinzen om met m'n jong naar het stadion te gaan. Zie ze al die dingen al over het schoolplein schreeuwen naar iedereen, kijk wel uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met je gezin ga je niet naar Utrecht. Als NAC zo'n publiek zou hebben zou ik er nog niet over peinzen om met m'n jong naar het stadion te gaan. Zie ze al die dingen al over het schoolplein schreeuwen naar iedereen, kijk wel uit.
Maar ook bij NAC zitten toch genoeg doorgedraaiden die dingen roepen en doen waar je je kind niet aan bloot wil stellen? Ze zijn overal. Bij sommige clubs meer dan bij anderen, maar geen club blijft er van vrij. In mijn beleving waren enkel Heerenveen en Excelsior een tijdje de betaald voetbalclubs waar ze echt niet zaten. Maar bij Excelsior zitten er nu ook een stuk of 30 zich vervelend te profileren. En van @PES5 heb ik weleens begrepen dat ze zich bij Heerenveen ook steeds vaker heel vervelend misdragen.
 

zwammy

Well-known member
Maar ook bij NAC zitten toch genoeg doorgedraaiden die dingen roepen en doen waar je je kind niet aan bloot wil stellen? Ze zijn overal. Bij sommige clubs meer dan bij anderen, maar geen club blijft er van vrij. In mijn beleving waren enkel Heerenveen en Excelsior een tijdje de betaald voetbalclubs waar ze echt niet zaten. Maar bij Excelsior zitten er nu ook een stuk of 30 zich vervelend te profileren. En van @PES5 heb ik weleens begrepen dat ze zich bij Heerenveen ook steeds vaker heel vervelend misdragen.
Nee, bij NAC is er heel veel zelfsturend vermogen om zulke zaken aan te pakken. Er zijn zeker rellen maar die zie je al maanden van te voren aankomen en dan neem je je kinderen niet mee. Verder zijn we niet roomser dan de paus en neem ik ze zeker niet mee naar een W2, den Haag enz.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, bij NAC is er heel veel zelfsturend vermogen om zulke zaken aan te pakken. Er zijn zeker rellen maar die zie je al maanden van te voren aankomen en dan neem je je kinderen niet mee. Verder zijn we niet roomser dan de paus en neem ik ze zeker niet mee naar een W2, den Haag enz.
Helder! Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds beloofd heb om een keer een avondje NAC met je te beleven. Gaan we dit seizoen echt doen!
 

Forza AZ

Well-known member
AZ moet de komende 2 Europese wedstrijden een paar vakken leeg laten, omdat het sommige supporters maar steeds niet lukt om hun bier op te drinken, en die dan denken dat de spelers misschien wel dorst hebben.

Ik sta helaas in één van die vakken. Nog even afwachten hoe AZ dit gaat regelen en of ik kaarten voor een ander vak kan kopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
AZ moet de komende 2 Europese wedstrijden een paar vakken leeg laten, omdat het sommige supporters maar steeds niet lukt om hun bier op te drinken, en die dan denken dat de spelers misschien wel dorst hebben.

Ik sta helaas in één van die vakken. Nog even afwachten hoe AZ dit gaat regelen en of ik kaarten voor een ander vak kan kopen.
Valt me ontzettend van je tegen dat je er dan niet even wat van gezegd hebt. ;)

Zonder gekheid, klote natuurlijk. Vooral omdat dit soort maatregelen naar mijn idee vooral de gewone supporter raakt en het de raddraaiers niet tegenhoudt om zich bij een volgende gelegenheid weer te misdragen.
 
Bovenaan