Pascallovic
Well-known member
Ruimte genoeg in Alkmaar om te herplaatsen, of het moet plotseling storm lopen omdat de bekerwinnaar van Liechtenstein en de nummer voorlaatst van het 2e niveau in Zwitserland op bezoek komt.
Die hebben afgelopen week een bekerwedstrijd met 18-0 gewonnen, dus die zijn lekker in vorm! Dat wordt een kraker tegen AZ.Ruimte genoeg in Alkmaar om te herplaatsen, of het moet plotseling storm lopen omdat de bekerwinnaar van Liechtenstein en de nummer voorlaatst van het 2e niveau in Zwitserland op bezoek komt.
Ja, plaats genoeg zal er zijn. Ik verwacht niet ineens veel meer toeschouwers dan in de voorrondes. De tegenstanders zijn eigenlijk nog minder aansprekend in de groepsfase.Ruimte genoeg in Alkmaar om te herplaatsen, of het moet plotseling storm lopen omdat de bekerwinnaar van Liechtenstein en de nummer voorlaatst van het 2e niveau in Zwitserland op bezoek komt.
Goed geregeld van AZ. We kunnen een kaart kopen voor een ander vak op dezelfde tribune. Ik sta nu 2 vakken verder dan normaal.Ja, plaats genoeg zal er zijn. Ik verwacht niet ineens veel meer toeschouwers dan in de voorrondes. De tegenstanders zijn eigenlijk nog minder aansprekend in de groepsfase.
Even afwachten hoe AZ de kaartverkoop gaat doen.
Waarom is PSG niet aangeklaagd?Inmiddels heeft de UEFA zowel FC Köln en OGC Nice aangeklaagd voor de ongeregeldheden. En er zijn verdere consequenties: vandaag zijn supporters van OGC Nice niet welkom bij de uitwedstrijd bij AC Ajaccio. Verder heeft de burgemeester van Marseille bepaald dat supporters van Eintracht Frankfurt zich niet in de binnenstad mogen bevinden rond de Champions League wedstrijd van Olympique Marseille.
Voor het vuurwerk? Dat zal vast nog wel komen, maar rellen zoals bij Nice-Köln worden natuurlijk sneller aangeklaagd door de UEFA.Waarom is PSG niet aangeklaagd?
Nee, voor de rellen.Voor het vuurwerk? Dat zal vast nog wel komen, maar rellen zoals bij Nice-Köln worden natuurlijk sneller aangeklaagd door de UEFA.