Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Joost

Well-known member
Querétaro mag een jaar lang geen publiek ontvangen, de harde kern van de club heeft een stadionverbod van 3 jaar gekregen plus het voltallige bestuur van de club is uit hun functie gezet.
Dat is wel exorbitant voor het incidentje waarbij niet eens een dode is gevallen.
 

Fregge

Well-known member
Ik heb wat beelden gezien maar kan me niet voorstellen dat daar geen dode is gevallen
 

erka

Well-known member
Lekkere beelden ook na afloop van Ghana-Nigeria. De Nigeriaanse hooligans waren niet zo blij met hun uitschakeling.
 

Maasveld

Well-known member
Sow, 4 Neanderthalers van MVV hebben een stadionverbod voor 20 jaar gekregen voor het racistisch bejegenen van Dordt-speler N' Diaye. Het onderzoek naar 1 andere Neanderthaler voor hetzelfde vergrijp loopt nog.
 

erka

Well-known member
Ik lees dat spermavisjes van Quick Boys en Rijnsburgse Boys fakkels naar elkaar hebben gegooid in het publiek. Daarbij hebben tien kinderen brandwonden opgelopen en drie kinderen hoofdwonden.
Het wordt eens tijd dat er paal en perk wordt gesteld aan dit soort 'supportersbeleving'.
 

Joost

Well-known member
Ik lees dat spermavisjes van Quick Boys en Rijnsburgse Boys fakkels naar elkaar hebben gegooid in het publiek. Daarbij hebben tien kinderen brandwonden opgelopen en drie kinderen hoofdwonden.
Het wordt eens tijd dat er paal en perk wordt gesteld aan dit soort 'supportersbeleving'.
Als er vanuit de clubs en politie eens net zo hard gehandhaafd wordt op de paar gasten van MVV die iets racistisch riepen dan is het vuurwerk in no time uit de stadions verdwenen.
 
Bovenaan