Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Maasveld

Well-known member
Ik lees dat spermavisjes van Quick Boys en Rijnsburgse Boys fakkels naar elkaar hebben gegooid in het publiek. Daarbij hebben tien kinderen brandwonden opgelopen en drie kinderen hoofdwonden.
Het wordt eens tijd dat er paal en perk wordt gesteld aan dit soort 'supportersbeleving'.
Bij Spakenburg-Kozakken Boys ging het ook al mis.
 

Joost

Well-known member
Ik heb gisteren het laatste stuk van Port Vale v Swindon gezien en had deze berichten wel verwacht.
Nadat Swindon de beslissende strafschop mistte stroomde het veld vol vanuit 3 kanten. Spelers van Swindon konden geen kant op, net als de arbitrage.
 

zwammy

Well-known member
Dat de ene wel aangifte doet vanwege bedreigingen en de ander niet. Waarbij de ander ook bij de vorige bedreigingen te horen gekregen heeft van de politie dat er geen strafbare feiten gepleegd waren dus resumerend dat de ene wel degelijk bedreigd word en de ander een klein beetje uit zijn nek zwetst/ overdrijft.

Maar goed, wachten het politieonderzoek verder af uiteraard, spannend...
 

gevegt

Well-known member
Dat de ene wel aangifte doet vanwege bedreigingen en de ander niet. Waarbij de ander ook bij de vorige bedreigingen te horen gekregen heeft van de politie dat er geen strafbare feiten gepleegd waren dus resumerend dat de ene wel degelijk bedreigd word en de ander een klein beetje uit zijn nek zwetst/ overdrijft.

Maar goed, wachten het politieonderzoek verder af uiteraard, spannend...
Misschien heeft het ook te maken dat Stein in het voerbalwereldje zit en Halsema burgemeester is van de stad waar de F side een bewezen reputatie heeft dat ze nergens voor terugdeinzen?
 

zwammy

Well-known member
We wachten de aanklacht wel af, of Steijn heeft gelogen. Maar ik sluit het hoofdstuk graag af tot de aanklacht 👍
 

zwammy

Well-known member
Nee, klaar met de valse beschuldigen en door het slijk halen van de club door een paar passanten
 

zwammy

Well-known member
Geen strafbare bedreigingen. Waar moet ik dan aan denken, dat iemand 'm een lul genoemd heeft op BSideRats. Nl?
 
Bovenaan