Ik las van de week een interview in ik meen de Gelderlander. Daarin werd door een van de 'supporters' gezegd dat het nog nooit echt tot een confrontatie was gekomen, maar wanneer dat wel zou gebeuren dat er dan doden zouden vallen. Hij lijkt er dus niet ver naast te zitten.Een zwaarrgewonde na rellen tussen NEC en Vitesse supporters bij een tankstation.
Ging je toen ook met een bijl naar Tilburg?Ach, we zijn allemaal jong geweest.
Nee, in mijn tijd was het nog zonder bijlen. De jeugd is wat soft geworden.Ging je toen ook met een bijl naar Tilburg?
Na de wedstrijd Club Brugge-Man City is een 63-jarige man in coma geslagen. De man is een Belgische Man City-fan. Dan ga je dus een 63-jarige de vernieling in meppen omdat hij voor een andere club is.
De slag in of om het Goffertpark mocht er ook zijn. De idiotie neemt hoe dan ook toe, zie ook dat haat spandoek bij NEC.Een Slag om het Zuiderpark heb ik inderdaad nog niet gezien.
Na de wedstrijd Club Brugge-Man City is een 63-jarige man in coma geslagen. De man is een Belgische Man City-fan. Dan ga je dus een 63-jarige de vernieling in meppen omdat hij voor een andere club is.
In België zijn al decennia supportersclubs van vele Engelse en Italiaanse clubs. Maar waarom zou je iemand een tik willen geven, omdat-ie voor een andere voetbalclub is? Is het dan ook prima om iemand een tik te geven voor iets anders triviaals zoals bijvoorbeeld mensen die pizza hawai eten?Ik vraag me wel af hoe lang zo iemand al voor City is. Sinds de jaren 70, of sinds 10 jaar ? In dat laatste geval vind ik het niet zo heel erg als je 1 tikje krijg. Geen echte geweld ofzo, maar gewoon een tik.