Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Batigoal

Well-known member
Dit is wel weer een volgend dieptepunt hoor. En waarom? Waarom de fuck zou je bestuursleden van godbetert Union Berlin gaan aanvallen?

Ben wel benieuwd hoe de UEFA hier naar kijkt. In principe kan Feyenoord hier niet direct iets aan doen, maar in alles straalt dit natuurlijk wel op de club af.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Na de ongeregelheden in Rome werd Turpin aangesteld door de UEFA. Dus indirect kunnen ze zeker wel wat doen.
 

U.G.

Well-known member
Dit is wel weer een volgend dieptepunt hoor. En waarom? Waarom de fuck zou je bestuursleden van godbetert Union Berlin gaan aanvallen?

Omdat drank, lala en groepsdruk. Ik heb die gasten trouwens nog zien zitten bij de Meent, vanuit de andere hoek schuin tegenover de huismeester. Maar dit slaat gewoon echt helemaal nergens op, ongeacht hoe jong je nog bent. Nog met dat kutweer ook. Jongejonge
 

erka

Well-known member
Toch wel fijn dat de Feyenoord-debieltjes zich in Berlijn koest houden en alleen maar het laatste stukje Berlijnse Muur hebben beklad. Weer eens wat anders dan een fontein.
 

zwammy

Well-known member
Goed, ik had het vorige week over het spandoek van Ajax met pisvee aidshoven. Dit is het meest debiele wat ik ook heb gezien. Echt gewoon je pauper graffiti over historie. Misschien kunnen ze door naar Auschwitz, daar staan nog wel wat barakken waar Feyenoord op geschreven kan worden.
 

Abubakari

Well-known member
Mijn dochter is deze week met school naar Berlijn, blij dat ze morgenvroeg naar een andere stad vertrekken met al die hersenloze idioten in Berlijn.
 

Hankie

Well-known member
De reactie van de droeftoeters zal wel weer zijn: Iedereen kan dat doen, dat hoeven geen Feyenoord supporters te zijn.

Gewoon plat op de autobahn leggen die 2.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niemand zin om over de Ajaciedjes in Dortmund te posten? Of is het alleen noemenswaardig als ongeregeldheden uit naam van Feyenoord gebeuren?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niemand zin om over de Ajaciedjes in Dortmund te posten? Of is het alleen noemenswaardig als ongeregeldheden uit naam van Feyenoord gebeuren?

Scheen in Lissabon ook al mis te zijn gegaan. Kennelijk past dit niet in het verhaal.
 
Bovenaan