Dat de minderheid niet klein is zijn we het al lang en breed over eens. Wel schokkend dat binnen het bestuur van de supportersvereniging men hier niet unaniem afstand van neemt. Anderzijds is het dan schijnbaar een goede afspiegeling van wat er in het stadion zit. Ik heb eigenlijk nooit wat met de supportersvereniging gehad, dus in die zin heb ik mij ook nooit echt verdiept wat hun ideeën zijn. Kennelijk mis ik er dus erg weinig aan.
Wat betreft het opzeggen van je seizoenkaart. Ik zie Feyenoord en deze grote minderheid niet als een en hetzelfde. Anders zou je eigenlijk helemaal moeten stoppen met Feyenoord te volgen. Op X, S, W en Z zal het volstaan van dit soort mafkezen. Die daarnaast ook nog de nodige drugs gebruiken waardoor hun asociale natuurlijke gedrag nog eens extra wordt uitvergroot. Buiten die vakken om kun je denk ik best nog redelijke plekken vinden binnen het stadion. Op vak R zijn het hooguit de lui op de trappen en waar jij laatst zat tegen Werder Bremen heb je alleen
@Ivanhoe en af en toe
@Jozsef die je in toom moet houden.
Ik blijf er overigens bij dat er een verschil blijft bestaan door excuses maken (zoals CIDI wenst) en er afstand van nemen (zoals Feyenoord en de voorzitter van de supportersvereniging doen). Afstand nemen van dit soort walgelijke praktijken lijkt mij logisch, excuses hiervoor maken slaat nergens op. Je bent er niet verantwoordelijk voor.