Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

zwammy

Well-known member
Dus er waren een aantal gasten die wél goed gehandeld hebben en er waren er een aantal die zich als volslagen imbeciel hebben gedragen.

Ja, alleen die volledige imbicielen waren 300 meter verder bezig, daarom vond ik het al een vreemd verhaal toen ik hoorde dat hij voorbij het tunneltje was ingestort en ik de beelden van de rellen zag voor het stadion.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, alleen die volledige imbicielen waren 300 meter verder bezig, daarom vond ik het al een vreemd verhaal toen ik hoorde dat hij voorbij het tunneltje was ingestort en ik de beelden van de rellen zag voor het stadion.

De waarheid zal uiteindelijk wel ergens in het midden liggen. Maar goed, vooral heel triest voor die gast. Veel te jong..
 

zwammy

Well-known member
Ja, alleen maar verliezers. Ook NAC zelf en de stad Breda. Was ik vooral kwaad op de politie na Willem II. Hier is vooral kwaadheid over de dwazen te lezen. Uiteraard met de vriendjes van Lokeren erbij. Stel hersenlozen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja en dan ook je gezicht blurren, stoer man.

Ja dat snap ik nooit zo goed. Je moet toch de credits pakken voor dit spandoek als dit je ding is.

Hopelijk controleert Feyenoord met de klassieker goed op dit soort shit. Geen zin om ook nog in de klassieker nog verder voor lul te staan.
 

De Wolf

Well-known member
Ja dat snap ik nooit zo goed. Je moet toch de credits pakken voor dit spandoek als dit je ding is.

Hopelijk controleert Feyenoord met de klassieker goed op dit soort shit. Geen zin om ook nog in de klassieker nog verder voor lul te staan.
Ik vrees dat die wedstrijd het einde niet haalt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@Max Weet niet meer precies welk topic je vroeg of de supportersvereniging gereageerd had op die muurschildering. Hierbij je antwoord: https://www.rijnmond.nl/nieuws/1294...der-verdeeld-over-antisemitische-muurtekening

Tsja, het is heel simpel. Het ene incident na het andere wordt afgedaan met dat het 'maar een kleine minderheid' is. Maar dat is niet zo en dat blijkt nu ook. Dit achterlijke gedoe is inmiddels onlosmakelijk verbonden met een groot deel van de achterban. Dit bestuurslid van de FSV is de verpersoonlijking van de reden dat ik een paar jaar geleden mijn seizoenkaart op heb gezegd. Ik wil niets met deze gestoorden te maken hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat de minderheid niet klein is zijn we het al lang en breed over eens. Wel schokkend dat binnen het bestuur van de supportersvereniging men hier niet unaniem afstand van neemt. Anderzijds is het dan schijnbaar een goede afspiegeling van wat er in het stadion zit. Ik heb eigenlijk nooit wat met de supportersvereniging gehad, dus in die zin heb ik mij ook nooit echt verdiept wat hun ideeën zijn. Kennelijk mis ik er dus erg weinig aan.

Wat betreft het opzeggen van je seizoenkaart. Ik zie Feyenoord en deze grote minderheid niet als een en hetzelfde. Anders zou je eigenlijk helemaal moeten stoppen met Feyenoord te volgen. Op X, S, W en Z zal het volstaan van dit soort mafkezen. Die daarnaast ook nog de nodige drugs gebruiken waardoor hun asociale natuurlijke gedrag nog eens extra wordt uitvergroot. Buiten die vakken om kun je denk ik best nog redelijke plekken vinden binnen het stadion. Op vak R zijn het hooguit de lui op de trappen en waar jij laatst zat tegen Werder Bremen heb je alleen @Ivanhoe en af en toe @Jozsef die je in toom moet houden.

Ik blijf er overigens bij dat er een verschil blijft bestaan door excuses maken (zoals CIDI wenst) en er afstand van nemen (zoals Feyenoord en de voorzitter van de supportersvereniging doen). Afstand nemen van dit soort walgelijke praktijken lijkt mij logisch, excuses hiervoor maken slaat nergens op. Je bent er niet verantwoordelijk voor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
E-QU2tqXsAAjSHh


:cry::cry::cry:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat zijn die twee linker symbolen überhaupt? Verder weer enorme laffe honden. Als je hier echt voor staat, dan kun je toch gewoon herkenbaar op de foto?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat zijn die twee linker symbolen überhaupt? Verder weer enorme laffe honden. Als je hier echt voor staat, dan kun je toch gewoon herkenbaar op de foto?
Meest linkse logo is het logo van Antifa.
 

Hankie

Well-known member
Wat zijn die twee linker symbolen überhaupt? Verder weer enorme laffe honden. Als je hier echt voor staat, dan kun je toch gewoon herkenbaar op de foto?
Hopelijk kunnen ze het ontblurren en dan allemaal een stadionverbod voor het leven. Als ze het al niet hebben.
 
Bovenaan