Championship en lager

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Morgen is trouwens de finale van de PO League One, tussen Oxford United en Wycombe Wanderers

Ik gun het beiden wel, maar uit eigenbelang zeg ik dan toch Wycombe. Zij hebben Akinfenwa die ik het enorm gun. Oxford ben ik nog niet geweest en staat hoog op mijn lijstje om een keer naartoe te gaan.
 

JMD

Well-known member
Ik gun het beiden wel, maar uit eigenbelang zeg ik dan toch Wycombe. Zij hebben Akinfenwa die ik het enorm gun. Oxford ben ik nog niet geweest en staat hoog op mijn lijstje om een keer naartoe te gaan.
Oxford is echt een heel apart stadion. Ik was er in februari. 1 zijde helemaal open, je kijkt zo op het winkelcentrumpje er naast...

Overigens is bij Wycombe de locatie van het stadion erg mooi, aan het eind van de stad tussen de heuvels.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Oxford is echt een heel apart stadion. Ik was er in februari. 1 zijde helemaal open, je kijkt zo op het winkelcentrumpje er naast...

Overigens is bij Wycombe de locatie van het stadion erg mooi, aan het eind van de stad tussen de heuvels.

Beiden zijn voor mij iig wel te doen om te komen. Sinds ik in Schotland woon ben ik wat AFC Wimbledon wedstrijden betreft vooral bij wedstrijden in het uiterste noorden van Engeland (zoals Sunderland) geweest en wat vanuit London makkelijk te doen is. Vanuit Dundee hebben we namelijk een nachttrein naar London, ik stap even voor 12 uur in en kom even voor 8 uur 's ochtends in London aan. Je kan een bed boeken in zo'n trein waar ik prima in kan slapen. Dan kom je op een mooie tijd aan om naar een wedstrijd te gaan en een pub te bezoeken vooraf.
 

Joost

Well-known member
Oxford is echt een heel apart stadion. Ik was er in februari. 1 zijde helemaal open, je kijkt zo op het winkelcentrumpje er naast...

Overigens is bij Wycombe de locatie van het stadion erg mooi, aan het eind van de stad tussen de heuvels.

Ik ben driemaal in Oxford geweest. Twee keer Oxford v Exeter.
Eenmaal nog met Satyr en dat is al heel lang geleden en echt een wereldreis met het vliegtuig naar Bristol. Vanuit het centrum was het met de bus nog een uur naar het stadion en toen we terugkwamen in het hostel lag er een enorme zwarte man in het bed van Satyr. De tweede keer op een dagtripje, toen zijn we letterlijk niet eens de bebouwde kom in geweest. Toen won Exeter wel met 2-4.

Voor de finale heb ik geen voorkeur, Oxford heeft de meeste potentie om te kunnen overleven. Wycombe is laatst door de supporters verkocht aan een Amerikaan en nu hebben ze het daar een beetje hoog in de bol gekregen. Voor de continuiteit van beide clubs zou Oxford beter zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
Bristol City wil Steven Gerrard als opvolger voor de ontslagen manager Lee Johnson volgens Sunday Express.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Bristol City wil Steven Gerrard als opvolger voor de ontslagen manager Lee Johnson volgens Sunday Express.
Met Rangers gaat hij de CL voorronde in, ik betwijfel of hij naar de Championship wil gaan.

Edit: even vergist, het is pas per 2021/22 dat Schotland er een CL plaats bij krijgt, hij gaat de EL voorronde in.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben driemaal in Oxford geweest. Twee keer Oxford v Exeter.
Eenmaal nog met Satyr en dat is al heel lang geleden en echt een wereldreis met het vliegtuig naar Bristol. Vanuit het centrum was het met de bus nog een uur naar het stadion en toen we terugkwamen in het hostel lag er een enorme zwarte man in het bed van Satyr. De tweede keer op een dagtripje, toen zijn we letterlijk niet eens de bebouwde kom in geweest. Toen won Exeter wel met 2-4.

Voor de finale heb ik geen voorkeur, Oxford heeft de meeste potentie om te kunnen overleven. Wycombe is laatst door de supporters verkocht aan een Amerikaan en nu hebben ze het daar een beetje hoog in de bol gekregen. Voor de continuiteit van beide clubs zou Oxford beter zijn.

Ja, dat was wel een avontuur. Ik herinner me dat Exeter een pak slaag kreeg, 3-0, of 3-1? Can you hear the carpark sing...
 

JMD

Well-known member
Ik ben driemaal in Oxford geweest. Twee keer Oxford v Exeter.
Eenmaal nog met Satyr en dat is al heel lang geleden en echt een wereldreis met het vliegtuig naar Bristol. Vanuit het centrum was het met de bus nog een uur naar het stadion en toen we terugkwamen in het hostel lag er een enorme zwarte man in het bed van Satyr. De tweede keer op een dagtripje, toen zijn we letterlijk niet eens de bebouwde kom in geweest. Toen won Exeter wel met 2-4.
:)

Ik had een huurauto, dat scheelde wel... :) En sliep in het hotel direct naast het stadion... Vanuit mijn hotelkamer kon ik zo ongeveer de tribunes aanraken.
 

JMD

Well-known member
Leeds wint vlak voor tijd bij Swansea en staat dus nu 6 punten voor op plek 3 met nog 3 duels te gaan...

De laatste jaren verspeelde de ploeg vaker een goede uitgangspositie voor promotie, maar dit mogen ze toch echt niet meer weggeven. En dus lijkt Leeds terug te gaan keren naar de PL.
 

ALenstra

Well-known member
Zeg dat wel. Bikkels als Billy Bremner, Norman Hunter, Peter Lorimer en natuurlijk manager Don Revie. Dirty Leeds!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik vind het ook wel mooi dat Leeds terugkeert ja, een hele mooie toevoegging aan de Premiership. Je zou toch zeggen dat zelfs Leeds dit nu niet meer kan verknallen...
 

ALenstra

Well-known member
Haha. Ik heb ook ooit een wedstrijd in League One van Leeds United bezocht. Uit bij Southend United, 0-0 geworden. Wat me opviel was dat er rond het stadion alleen maar fans van Leeds United waren.
 
Bovenaan