Handboek voor financieel mismanagement werd in Leeds geschreven.
Jazeker, maar ken weinig clubs waar er zulk financieel mismanagement is geweest als daar vlak na de eeuwwisseling.Nou daar kunnen nog wel een aantal clubs aan meeschrijven.
Bolton, Portsmouth , Wigan, Charlton die zo in mij opkomen.Jazeker, maar ken weinig clubs waar er zulk financieel mismanagement is geweest als daar vlak na de eeuwwisseling.
Bolton, Portsmouth , Wigan, Charlton die zo in mij opkomen.
Maar ik verdiep mij niet zo in zulke dingen dus er zullen er nog wel een aantal zijn.
Manchester United, Manchester City, Liverpool.Bolton, Portsmouth , Wigan, Charlton die zo in mij opkomen.
Maar ik verdiep mij niet zo in zulke dingen dus er zullen er nog wel een aantal zijn.
Manchester United, Manchester City, Liverpool.
Het ging toch over financieel mismanagement?Grapje, haha. Moet kunnen op zich.
Brentford op 1-0 achterstand bij Stoke City.
Heb jij het duel van Brentford gekeken? Wat ging er fout? Konden ze de druk niet aan?En dat is het gebleven, dus nogmaals feest in Leeds, nu omdat ze kampioen zijn. WBA heeft promotie in eigen hand en moet thuis van QPR winnen om terug te keren in de Premier League.
Nope, niet gezien dus ik kan er niks van zeggen.Heb jij het duel van Brentford gekeken? Wat ging er fout? Konden ze de druk niet aan?
Doen die clubs iets fout dan.
Nee.Ja Maasveld, vertel eens. Komt er een Leeds United scenario aan voor Liverpool? Gaat Manchester City failliet? Speelt Manchester United over 3 jaar in League One?