Championship en lager

SanMark.

Well-known member
Jazeker, maar ken weinig clubs waar er zulk financieel mismanagement is geweest als daar vlak na de eeuwwisseling.
Bolton, Portsmouth , Wigan, Charlton die zo in mij opkomen.

Maar ik verdiep mij niet zo in zulke dingen dus er zullen er nog wel een aantal zijn.
 

Joost

Well-known member
Wigan was juist een toonbeeld van hoe het wel moest jarenlang.

Bradford heeft er een enorme puinzooi van gemaakt.
 

erka

Well-known member
Wolves is ook een klassiek voorbeeld van jaren terug (nu niet meer). En Nottingham Forest.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Bolton, Portsmouth , Wigan, Charlton die zo in mij opkomen.

Maar ik verdiep mij niet zo in zulke dingen dus er zullen er nog wel een aantal zijn.

Je hebt absoluut gelijk dat die er ook een zooitje van hebben gemaakt. Maar Leeds is wel echt van de buitencategorie, weinig anderen hebben het zo bont gemaakt. Vooral omdat het over zo'n lange periode ging waarin ze werkelijk nooit van hun fouten leerden.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi hoor Leeds terug. Daar moet toch wat van te maken zijn.

Het Deense Brentford mag van mij ook wel promoveren.
 

JMD

Well-known member
En dat is het gebleven, dus nogmaals feest in Leeds, nu omdat ze kampioen zijn. WBA heeft promotie in eigen hand en moet thuis van QPR winnen om terug te keren in de Premier League.
Heb jij het duel van Brentford gekeken? Wat ging er fout? Konden ze de druk niet aan?
 

ALenstra

Well-known member
Fulham wint met 5-3 van Sheffield Wednesday en heeft nu 2 punten minder dan West Bromwich Albion. Onderin won Luton Town de degradatiekraker bij Hull City met 1-0 door een goal in blessuretijd. Hiermee is Hull City vrijwel gedegradeerd.
 
Bovenaan