Championship en lager

JMD

Well-known member
Wat zijn de regels mbt wanneer de straffen gelden? Want ik kan me herinneren dat er ook wel eens clubs zijn geweest die de financiële regels in het voorjaar overtraden en dan pas strafpunten kregen in het nieuwe seizoen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wat zijn de regels mbt wanneer de straffen gelden? Want ik kan me herinneren dat er ook wel eens clubs zijn geweest die de financiële regels in het voorjaar overtraden en dan pas strafpunten kregen in het nieuwe seizoen.
Dat verandert volgens mij regelmatig. Geen idee eerlijk gezegd

Sent from my SM-A107F using Tapatalk
 

Joost

Well-known member
Wat zijn de regels mbt wanneer de straffen gelden? Want ik kan me herinneren dat er ook wel eens clubs zijn geweest die de financiële regels in het voorjaar overtraden en dan pas strafpunten kregen in het nieuwe seizoen.
In principe wanneer het de clubs het meeste pijn doet.

Maar er zijn een paar uitzonderingen.Zoals Sheffield Wednesday recent waar nog een beroepsmogelijkheid is. Dan wordt de straf opgelegd voor komend seizoen, omdat ze niet nog in september een hoop gezeik willen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tsja, geen verrassing bij Macclesfield. Volg ze al een paar jaar, dat is een dood paard. Die vallen nu heel ver weg of houden er gewoon mee op.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Toeschouwers bij wedstrijden in Engeland zijn voorlopig nog niet toegestaan, ook niet in non-league. Dat heeft de FA besloten na overleg met de regering. In Wales, Schotland en Noord-Ierland mag het ook voorlopig nog niet. De enige non-league clubs die wel toeschouwers mogen toelaten zijn Guernsey FC, Jersey FC en FC Isle of Man (die laatste is nieuw), omdat Engelse/Britse wetten daar niet gelden. FC Isle of Man heeft hun eerste wedstrijd afgelopen zaterdag (1-0 winst tegen Guernsey FC) voor 2.500 toeschouwers gespeeld.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De competitieprogramma's zijn uit, er wordt in het weekend van 12 september begonnen, al is het weekend daarvoor al de League Cup gespeeld en de EFL trophy begint doordeweeks voor het begin van de competitie.

Het is nog niet bekend wanneer er fans bij mogen, maar ik ben vrij tevreden dat de meeste uitwedstrijden van AFC Wimbledon die op mijn lijstje staan waar ik naartoe wil in 2021 zijn, hopelijk kan ik naar tenminste een paar daarvan...
 

Joost

Well-known member
In non-league (vanaf het 3e niveau, Northern Premier, Southern Premier, Isthmian Premier) mogen toeschouwers wel weer toeschouwers binnen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
In non-league (vanaf het 3e niveau, Northern Premier, Southern Premier, Isthmian Premier) mogen toeschouwers wel weer toeschouwers binnen.

Hier in Schotland gaat non-league vermoedelijk in het 1e weekend van oktober beginnen (oefenwedstrijden vanaf het 2e weekend van september), met toeschouwers.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
AFC Wimbledon speelt de 1e seizoenshelft op Loftus Road van Queens Park Rangers omdat het nieuwe stadion nog niet af is. Dat is enigszins vertraagd door onder andere corona.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, triest... En ik vrees dat dit niet de laatste club zal zijn op korte termijn. Southend zou weleens heel snel kunnen volgen...
 

JMD

Well-known member
Southend ligt toch al bijna elk jaar bijna op zijn gat?
Die zijn al zo lang bezig met dat nieuwe stadion... Wel jammer, want Roots Hall is echt een fantastische oude bak.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Southend ligt toch al bijna elk jaar bijna op zijn gat?
Die zijn al zo lang bezig met dat nieuwe stadion... Wel jammer, want Roots Hall is echt een fantastische oude bak.

Ja, maar nu lijkt het serieuzer dan in vorige jaren. Ze hebben slechts tot eind november om hun problemen op te lossen en te voorkomen dat ze hetzelfde overkomt als Macclesfield. Roots Hall is inderdad heerlijk, maar zelfs de voetbalromanticus die ik ben moet toegeven dat het eigenlijk niet meer kan.
 

JMD

Well-known member
Bij Leyton Orient zijn 17 mensen positief getest op corona... Competitieduel van komend weekend is dus afgelast, het duel in de League Cup van afgelopen week was al afgelast.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Macclesfield Town krijgt een doorstart als Macclesfield FC nadat een plaatselijke zakenman erin is gestapt. Hij heeft ook het stadion overgenomen dus ze blijven in het stadion spelen. Vermoedelijk beginnen ze op niveau 10 volgend seizoen.
 
Bovenaan