Championship en lager

Satyr

Administrator
Forumleiding
Poeh, ik gun het ze alle zes wel. Vooral Villa - Derby is lastig, Villa verloor vorig jaar de finale ook al, maar Derby staat voor de 8e keer in de finale en won pas 1x. 2006/7?

erka

Well-known member
Villa hoort wel op het hoogste niveau qua achterban. Voor de rest zal het me roesten met deze clubs, heb met geen enkele iets.

erka

Well-known member
Spannende League1 PO Finale tussen Charlton en Sunderland, 1-1 na 75 minuten en niet te zeggen wie er gaat winnen.
In tegenstelling tot gisteren nu wel volle bak op Wembley.

erka

Well-known member
76.155 toeschouwers, slechts een paar honderd minder dan het record voor League 1 uit 1999, toen Manchester City (!) - Gillingham met 76.935.

Max

Administrator
Forumleiding
Is er een vrije dag in Engeland en Duitsland dat ze maandag voetballen?

erka

Well-known member
Is er een vrije dag in Engeland en Duitsland dat ze maandag voetballen?

Duitsland weet ik niet maar Engeland is vandaag inderdaad een vrije dag (Late May Bank Holiday)

In Engeland is Pinkstermaandag vervangen door deze dag.

JMD

Well-known member
Duitsland weet ik niet maar Engeland is vandaag inderdaad een vrije dag (Late May Bank Holiday)

In Engeland is Pinkstermaandag vervangen door deze dag.

Klopt.
Maar sowieso hebben ze in Engeland een aantal keer per jaar op maandag vrij. Begin deze maand ook al, op die dag wordt dan altijd de 2e dag van de WK Snookerfinale afgewerkt...

erka

Well-known member
Klopt.
Maar sowieso hebben ze in Engeland een aantal keer per jaar op maandag vrij. Begin deze maand ook al, op die dag wordt dan altijd de 2e dag van de WK Snookerfinale afgewerkt...

Dat noemen ze May Day (echt... :))

Bovenaan