Championship en lager

JMD

Well-known member
En 3-0.
Salford heeft nog wel wat volk op Wembley, maar aan de kant van Fylde zie ik echt bijna niemand zitten. Is dat zo'n financieel opgepompte club zonder achterban?

Satyr

Administrator
Forumleiding
En 3-0.
Salford heeft nog wel wat volk op Wembley, maar aan de kant van Fylde zie ik echt bijna niemand zitten. Is dat zo'n financieel opgepompte club zonder achterban?

Nee, gewoon een kleine club a la Macclesfield

JMD

Well-known member
Vanavond om 20.30 overigens een heerlijk PO-duel uit de League 1: Sunderland - Portsmouth

Joost

Well-known member
En 3-0.

Fylde gaat komende week ook naar Wembley voor de FA Trophy finale. Dan kosten de tickets maar 25 pond, gisteren 41. En die finale is allang in de verkoop. Ik snap best dat mensen die helemaal uit Fylde moeten komen dan overslaan, het is niet naast de deur.

JMD

Well-known member
Fylde gaat komende week ook naar Wembley voor de FA Trophy finale. Dan kosten de tickets maar 25 pond, gisteren 41. En die finale is allang in de verkoop. Ik snap best dat mensen die helemaal uit Fylde moeten komen dan overslaan, het is niet naast de deur.
Dat verklaart een hoop inderdaad.

Maar wat een belachelijke prijs, 41 pond, voor zo'n wedstrijd die je n.a.w. bij lange na niet gaat uitverkopen....

Kralinger

Administrator
Forumleiding

De National League vraagt absurde bedragen voor PO finales. Ik betaalde in 2011 ? 42 voor mijn kaartje voor AFC Wimbledon - Luton Town, die in Manchester (bij City) gespeeld werd. Voor de wedstrijd in de stad sprak ik met diverse locals en die vertelden mij dat ze graag als neutrale toeschouwer naar die finale waren gegaan, maar dat ze dat niet deden omdat het zo absurd duur was.

Joost

Well-known member
Dat verklaart een hoop inderdaad.

Maar wat een belachelijke prijs, 41 pond, voor zo'n wedstrijd die je n.a.w. bij lange na niet gaat uitverkopen....

NonLeague final dat met de finale van de FA Trophy en de FA Vase na elkaar wordt georganiseerd door de FA, de finale van gisteren door de National League dus die moeten het stadion huren van de FA.

Die finaledag wordt ook aanmerkelijk beter bezocht.

JMD

Well-known member
De National League vraagt absurde bedragen voor PO finales. Ik betaalde in 2011 ? 42 voor mijn kaartje voor AFC Wimbledon - Luton Town, die in Manchester (bij City) gespeeld werd. Voor de wedstrijd in de stad sprak ik met diverse locals en die vertelden mij dat ze graag als neutrale toeschouwer naar die finale waren gegaan, maar dat ze dat niet deden omdat het zo absurd duur was.

Wat is de reden dat er nu op Wembley gespeeld wordt en toen bij City? Het lijkt me dat juist een finale als Luton - Wimbledon beter op Wembley past qua reistijd dan in Manchester. En nu dit jaar met Fylde (iets van 1/2 uur rijden boven Wimbledon) en Salford (buitenwijk Manchester) zou het juist beter op zijn plek zijn geweest in Manchester (of Liverpool). Had een mooi duel voor bv Goodison Park geweest.

SanMark.

Well-known member
Wat is de reden dat er nu op Wembley gespeeld wordt en toen bij City? Het lijkt me dat juist een finale als Luton - Wimbledon beter op Wembley past qua reistijd dan in Manchester. En nu dit jaar met Fylde (iets van 1/2 uur rijden boven Wimbledon) en Salford (buitenwijk Manchester) zou het juist beter op zijn plek zijn geweest in Manchester (of Liverpool). Had een mooi duel voor bv Goodison Park geweest.

Ik vermoed dat Wembley toen in de verbouwing zat.

Joost

Well-known member

Volgens mij was Wembley dat jaar bezet, een week later zou de CL finale daar ook zijn waardoor de play-off finales van League One en Two op Old Trafford gespeeld werden.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Volgens mij was Wembley dat jaar bezet, een week later zou de CL finale daar ook zijn waardoor de play-off finales van League One en Two op Old Trafford gespeeld werden.

Klopt inderdaad. Overigens vind ik het onzin dat de National League per se die finale op Wembley wilt spelen, ondanks dat de kaarten daardoor zo enorm duur zijn en het stadion behoorlijk leeg is. Speel dan bijvoorbeeld in Derby, groot genoeg voor zo'n wedstrijd, centraal, vlakbij snelweg & groot stadion en dus makkelijk te komen vanuit zo'n beetje het hele land.

JMD

Well-known member
Newport verslaat Mansfield Town na strafschoppen, en gaat dus naar Wembley om te spelen om promotie naar League 1, ze spelen dan tegen Tranmere of Forest Green Rovers.
Mooi... Heb een zwak voor Newport gekregen sinds ik ze in 2017 binnen 3 dagen 2x heb zien spelen (eerst bij Stevenage, daarna bij Southend)

Satyr

Administrator
Forumleiding
Poeh, als het Tranmere wordt, is het lastig kiezen tussen Newport en Tranmere. FGR heb ik niks mee.

Bovenaan