En 3-0.
Salford heeft nog wel wat volk op Wembley, maar aan de kant van Fylde zie ik echt bijna niemand zitten. Is dat zo'n financieel opgepompte club zonder achterban?
Aha, oke.Nee, gewoon een kleine club a la Macclesfield
Ach, wat triest.
En 3-0.
Salford heeft nog wel wat volk op Wembley, maar aan de kant van Fylde zie ik echt bijna niemand zitten. Is dat zo'n financieel opgepompte club zonder achterban?
Dat verklaart een hoop inderdaad.Fylde gaat komende week ook naar Wembley voor de FA Trophy finale. Dan kosten de tickets maar 25 pond, gisteren 41. En die finale is allang in de verkoop. Ik snap best dat mensen die helemaal uit Fylde moeten komen dan overslaan, het is niet naast de deur.
Fylde gaat komende week ook naar Wembley voor de FA Trophy finale. Dan kosten de tickets maar 25 pond, gisteren 41. En die finale is allang in de verkoop. Ik snap best dat mensen die helemaal uit Fylde moeten komen dan overslaan, het is niet naast de deur.
Dat verklaart een hoop inderdaad.
Maar wat een belachelijke prijs, 41 pond, voor zo'n wedstrijd die je n.a.w. bij lange na niet gaat uitverkopen....
Klopt. Die staat sowieso nog op mijn verlanglijstje om eens te bezoeken. Lijkt me een heerlijke dag.Die finaledag wordt ook aanmerkelijk beter bezocht.
De National League vraagt absurde bedragen voor PO finales. Ik betaalde in 2011 ? 42 voor mijn kaartje voor AFC Wimbledon - Luton Town, die in Manchester (bij City) gespeeld werd. Voor de wedstrijd in de stad sprak ik met diverse locals en die vertelden mij dat ze graag als neutrale toeschouwer naar die finale waren gegaan, maar dat ze dat niet deden omdat het zo absurd duur was.
Wat is de reden dat er nu op Wembley gespeeld wordt en toen bij City? Het lijkt me dat juist een finale als Luton - Wimbledon beter op Wembley past qua reistijd dan in Manchester. En nu dit jaar met Fylde (iets van 1/2 uur rijden boven Wimbledon) en Salford (buitenwijk Manchester) zou het juist beter op zijn plek zijn geweest in Manchester (of Liverpool). Had een mooi duel voor bv Goodison Park geweest.
Ik vermoed dat Wembley toen in de verbouwing zat.
Wat is de reden dat er nu op Wembley gespeeld wordt en toen bij City? Het lijkt me dat juist een finale als Luton - Wimbledon beter op Wembley past qua reistijd dan in Manchester. En nu dit jaar met Fylde (iets van 1/2 uur rijden boven Wimbledon) en Salford (buitenwijk Manchester) zou het juist beter op zijn plek zijn geweest in Manchester (of Liverpool). Had een mooi duel voor bv Goodison Park geweest.
Volgens mij was Wembley dat jaar bezet, een week later zou de CL finale daar ook zijn waardoor de play-off finales van League One en Two op Old Trafford gespeeld werden.