Ik was zaterdag in Bradford voor Bradford City v AFC Wimbledon. Het bleef 0-0, waardoor AFC Wimbledon veilig is. Het gat was halverwege februari nog 10 punten, dus dat is een enorme prestatie. Er was dan ook een groot feest na afloop.
Mooi idd.
En volgend jaar weer het duel tegen MK Dons, dat op de slotdag promotie veiligstelde.
Het is natuurlijk inmiddels ook al bijna een generatie verder natuurlijk.Yep, dat had ik liever niet gehad, maar het was te verwachten. Gelukkig houden erg weinig mensen bij AFC Wimbledon zich daar nog echt mee bezig. We hadden het alleen over onze eigen wedstrijd en pas na de wedstrijd op het station keek ik naar uitslagen, promoties & degradaties elders en zag ik dat.
Het is natuurlijk inmiddels ook al bijna een generatie verder natuurlijk.
Is het nog een risicoduel of zal het nooit een 'standaardduel' worden???
https://www.bbc.com/sport/football/48186060
Bolton 'into administration' de komende 24 uur (naw)...
Dat is toch ook flink afgebrokkeld.
Sinds de degradatie toch al flink in de problemen?
En dan blijft Notts County erin?
Is dat altijd standaard -12? Kan me ook wel eens een -6 of -20 ofzo herinneren. Of ligt dat dan aan hoeveel schuld er is?Administration is bevestigd en daardoor krijgen ze 12 strafpunten voor volgend seizoen.
Economisch ben ik niet zo sterk, maar waarom gaan andere clubs die failliet zijn gegaan dan niet 'in administration'? Is dat wat we in het NL 'onder curatele' noemen?Door in administration te gaan hebben ze voorlopig in ieder geval een faillissement voorkomen.
-12 is tegenwoordig de standaard straf. Vroeger was het - 10. Hoger komt voor als er andere overtredingen bij komen.Is dat altijd standaard -12? Kan me ook wel eens een -6 of -20 ofzo herinneren. Of ligt dat dan aan hoeveel schuld er is?
Economisch ben ik niet zo sterk, maar waarom gaan andere clubs die failliet zijn gegaan dan niet 'in administration'? Is dat wat we in het NL 'onder curatele' noemen?
Economisch ben ik niet zo sterk, maar waarom gaan andere clubs die failliet zijn gegaan dan niet 'in administration'? Is dat wat we in het NL 'onder curatele' noemen?