Championship en lager

zwammy

Well-known member
Leeds terug, dat zou wel echt lekker zijn. Liever nog als ze de play off finale op Wembley gaan halen want daar ben ik van plan om heen te gaan.

erka

Well-known member
Mijn twee favoriete teams uit de Championship op 1 en 2. Helaas mijn 3e favoriet op 24......

Pascallovic

Well-known member
Waarbij de 3-3 zelfs in de 98e minuut werd gescoord! Bij tegenstander Nottingham gaat daarom trouwens Aitor Karanka worden ontslagen.
10e plaats is toch een hele logische positie voor Nottingham? Verschil met de playoff-plaatsen is ook maar 3 punten.

Batigoal

Well-known member
10e plaats is toch een hele logische positie voor Nottingham? Verschil met de playoff-plaatsen is ook maar 3 punten.

Ze hebben deze zomer zo'n dertig miljoen ge?nvesteerd en de eigenaar tegenwoordig is de ontvlambare eigenaar van Olympiakos, dus die zal weinig geduld hebben.

JMD

Well-known member
Mijn twee favoriete teams uit de Championship op 1 en 2. Helaas mijn 3e favoriet op 24......

Huh, zijn jouw favorieten Norwich ?n Ipswich??? Aparte keus.

Ik heb niet echt een favoriet in het Championship (mijn 2e Engelse favoriet, Blackpool, speelt in LD1, en is bezig aan een dramatische serie, leken op weg naar de PO), maar zou het wel leuk vinden als Leeds weer terugkeerde in de PL, net zoals dat ik hoop op een terugkeer van een ploeg uit Sheffield in het Premiership, maar dan eigenlijk liever Wednesday dan United.

JMD

Well-known member
Bij Norwich City zie je in ieder geval veel goals de laatste weken...
Norwich 3-4 Derby County
Norwich 3-3 Nottingham Forest
Norwich 3-2 Bolton
Norwich 3-1 Rotherham
Norwich 4-3 Millwall

Vandaag 5 minuten voor tijd nog 3-2 voor, het werd 3-4.

Joost

Well-known member
Exeter kocht begin vorig seizoen Jayden Stockley van Aberdeen, duurste transfer ooit want hij kostte een ton en was daar ongelukkig. Stockley was geen onbekende want in seizoen 15/16 werd hij gehuurd en schoot hij er in 22 duels 10 in. Nu staat zijn teller op 98 duels voor Exeter en 50 doelpunten en dus staan de clubs te trappelen om zijn transferclausule van 750K af te dragen.

Verkocht is Stockley nog niet maar zijn opvolger is al binnen; Ryan Bowman wordt gekocht van Motherwell, en daar speelde hij de afgelopen 2,5 jaar toen gewoon 84 duels met 12 doelpunten.

Joost

Well-known member
Weinig bizars aan Celtic is (zoals gezegd) dan nog Championship niveau, de rest is League 1/2 niveau.

Dat is ook in overeenstemming met de toeschouwersaantallen van die clubs. De nummers 6 t/m 17 in Schotland zitten tussen de 6 en 3000 gemiddeld.

Bovenaan