Championship en lager

JMD

Well-known member
Kralinger, hoe lang bij je wel niet onderweg vanuit Schotland naar Plymouth?? :p

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Daar gaan vliegtuigen tussen. En een rechtstreekse trein vanuit Edinburgh.

Er is ook een rechtstreekse trein vanuit Dundee. Ik kan ook een slaaptrein nemen met overstap in London. Ik denk dat ik voor die laatste optie ga, lang genoeg van tevoren boeken is goedkoper dan vliegen en van huis naar Edinburgh Airport en dan van Exeter Airport naar Plymouth duurt ook een tijdje (en kost nog redelijk wat).

JMD

Well-known member
Er is ook een rechtstreekse trein vanuit Dundee. Ik kan ook een slaaptrein nemen met overstap in London. Ik denk dat ik voor die laatste optie ga, lang genoeg van tevoren boeken is goedkoper dan vliegen en van huis naar Edinburgh Airport en dan van Exeter Airport naar Plymouth duurt ook een tijdje (en kost nog redelijk wat).

Een rechtstreekse trein vanuit Dundee naar Plymouth? Wow!!!
Hoe lang doet ie daar over?

erka

Well-known member
Er is trouwens ook een directe trein Aberdeen-Penzance wat de langste rit in het VK is.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Er is trouwens ook een directe trein Aberdeen-Penzance wat de langste rit in het VK is.

Yep, die trein zou ik dan kunnen nemen, want die stopt in zowel Dundee als Plymouth. Er zijn 2 rechtstreekse treinen per dag, de andere begint in Dundee. Hij gaat niet via London, maar via Newcastle - Leeds - Derby - Birmingham - Bristol.

erka

Well-known member
Is die European Rail Timetable ook ergens online te zien? Want dat lijkt me een leuke site.

Kun je bestellen als online document of als boek. Ik bestel m eens in de paar jaar als boek omdat ik het leuk vind om door te bladeren. Laatste versie die ik heb is van zomer 2017.

Het is niet heel duur en geweldig om door te bladeren inderdaad.

ff spammen... https://www.europeanrailtimetable.eu/

ALenstra

Well-known member
Spelers van Bolton Wanderers zijn in staking omdat ze nog geld tegoed hebben. Een oefenwedstrijd tegen St.Mirren werd om die reden afgelast.

ALenstra

Well-known member
Frank Lampard start zijn loopbaan als manager met een zege. Zijn club Derby County won met 1-2 bij Reading.

Batigoal

Well-known member
Het gerenoveerde Nottingham Forest komt niet verder dan 1-1 bij Bristol City. West Brom start het nieuwe leven in de Championship met een pijnlijke 1-2 nederlaag tegen Bolton.

Is er overigens een goede site waar ik dit seizoen de Championship nog een beetje kan volgen? Ik heb nu wat samenvattingen gezien, maar dat was geen beste kwaliteit.

zwammy

Well-known member
Bizar dat Bolton won, die heeb laatst nog geweigerd een oefenwedstrijd te spelen vanwege het niet krijgen van het salaris.

Batigoal

Well-known member
Gisteren heeft ook een andere degradant, Stoke City, de openingswedstrijd verloren. De titelfavoriet ging met 3-1 onderuit tegen het Leeds United van Marcelo Bielsa.

JMD

Well-known member
In het Championship verslaat West Bromwich QPR met 7-1.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
El Ghazi met zijn eerste voor Aston Villa tegen Sheffield United. Ze stonden echter wel binnen 50 minuten met 4-0 achter dus echt veel heet zijn club niet aan die 4-1.

Bovenaan