Benfica, daar verloren ze kort geleden nog met 5-0 van. Leverkusen wordt in de laatste minuut verliezen.Herstel: Feyenoord omtvangt Leverkusen en naar Benfica
Bij de eerste hoeveel moet je eindigen om door te gaan?PSV tegen Juve en Shakhtar
Shakhtar uit was in Gelsenkirchen geweest.JUventus - PSV en PSV - Shakhtar
Niet ongunstig, Shakhtar thuis moet te pakken zijn.
Beste 8 direct door naar 1/8, nr 9 t/m 24 naar tussenrondeBij de eerste hoeveel moet je eindigen om door te gaan?
Dta is pas 2 jaar bekend...Oh is het weer iets nieuws nu?
Jep, vrees dat pot 4 ons (niet voor het eerst) gaat nekken...Allemaal mooie affiches. Liverpool uit was wel mooier geweest. Of we 10 punten gaan halen met deze tegenstanders betwijfel ik.
Feyenoord naar Real? Manchester City toch?Dus:
Feyenoord tegen
Bayern thuis, Real uit
Leverkusen thuis, Benfica uit
Salzburg thuis, Lille uit
Sparta Praag thuis en Girona uit
PSV tegen:
Liverpool thuis, PSG uit
Shakhtar thuis, Juve uit
Sporting Lissabon thuis, Rode Ster uit
Girona thuis, Stade Brest uit
Men verwacht dat je ongeveer 10 punten nodig hebt om door te gaan en 16 punten om direct door te gaan naar de 1/8 finales.
Girona is heel zwak aan het seizoen begonnen. Grote kans dat die een stuk minder zijn en dan zijn ze te pakken denk ik. Verder voor beiden een pittige loting.Jep, vrees dat pot 4 ons (niet voor het eerst) gaat nekken...
Beetje ongemakkelijk met het nieuwe systeem, maar we gaan dus zeg maar de competitieranglijst in de gaten houden?
Die hebben dit gewoon ingevoerd om te voorkomen dat er een Super League kwam. Zoals de UEFA eigenlijk elke keer buigt voor de dreigementen van de grote clubs. Misschien moeten ze maar eens hun rug recht houden, want ook met deze vernieuwing zullen de Reals van de wereld wel weer willen afscheiden.Ik vind dit een systeem van helemaal niks. Ik denk zelf dat de UEFA ondertussen ook al nadenkt over een beter systeem.
Toen ik het zag dacht ik niet ongunstig. Al had het nog wel wat lichter gekundVerdomme: Sporting (thuis) en Rode Steruit uit pot 3 voor PSV en dan Girona (thuis) en Brest uit uit pot 4. M.n. pot 4 is irritant