Champions League 2024-2025

Batigoal

Well-known member
Die eerste van wie anders dan Gyokeres was ook al zo'n goeie goal. Sporting zit er lekker in.

Wel leuk wat andere ploegen in de CL; gisteravond Aston Villa, vandaag Girona en Bologna.

JMD

Well-known member
Sowieso is het dit jaar een leuke line-up met idd veel niet-alledaagse namen. Ook bv Stuttgart, Brest vallen daaronder,.

JMD

Well-known member
Sparta Praag snel op 1-0 tegen Salzburg. Shakhtar had die kans ook bij Bologna, maar mist ban 11 meter

JMD

Well-known member
Weinig goals tot nu toe: Sparta Praag won met 3-0 van Salzburg, Shakhtar speelde 0-0 bij Bologna.
In de avondwedstrijden alleen maar goals op Celtic Park, waar de thuisploeg 3-1 voorstaat tegen Slovan Bratislava

JMD

Well-known member
5-1 voor Celtic, grootste CL-zege ooit voor de Schotten. En als je hun programma ziet zouden zij zomaar eens de laatste 24 kunnen halen

JMD

Well-known member
Mijn hemel, wat een blunder van de Girona-keeper... 1-0 vlak voor tijd voor PSG

Batigoal

Well-known member
Mijn hemel, wat een blunder van de Girona-keeper... 1-0 vlak voor tijd voor PSG
Zonde! Girona heel dicht bij een stuntje. Alhoewel PSG tegenwoordig wel ontmanteld is zonder wereldsterren voorin.

Club Brugge speelde erg goed tegen Dortmund begreep ik, ze kregen ook de nodige kansen. Zonde dat ze dan uiteindelijk met een dikke nederlaag eraf gaan.

Bij Sparta Praag spelen wel een aantal interessante spelers, zoals Birmancevic, Vitik en Kairinen. Zou leuk zijn als ze ver weten te komen. Heb ook wel de indruk dat dit systeem zich daarvoor leent.

U.G.

Well-known member
Prachtig doelpunt zie ik net voor Sporting.
Gefeliciteerd U.G,!

Merci !

Leuk ook voor Debast die dit nodig had. Een goed naar voren spelende CV, technisch sterk ook, die een moeilijke start had in Portugal. Waar geen tijd is voor grijs gebied, en alles altijd zwart/wit is.

Die eerste van wie anders dan Gyokeres was ook al zo'n goeie goal. Sporting zit er lekker in.
Niet in deze wedstrijd, het eerste half uur baarde zelfs zorgen. Totale gebrek aan agressie…het oogde timide en onzeker zelfs. Gelukkig beginnen ze tegen Lille want tegen de meeste andere tegenstanders krijg je op die manier een biggendoop. Hopelijk zijn ze nu over die barrière heen, want het is een goeie ploeg. Toen Harder inviel leek het even of er twee Gyökeresen op het veld stond.

ALenstra

Well-known member
Het CL debuut voor Slovan Bratislava werd er één om gauw te vergeten. Bij Celtic een 5-1 nederlaag.

JMD

Well-known member
Bollenstrekers hebben durf: Allard Lindhout stuurt bij zijn CL-debuut een Barcelonaspeler eruit... Je moet maar durven ;)

JMD

Well-known member
Die zijn dus toe aan een psycholoog of minimaal een goede mentale begeleider.
Dat zou ik niet durven zeggen, maar het valt me wel op dat de meesten maar 1 hand ingezwachteld hebben... Alsof je op die andere hand niet kan vallen enz..

Verder heeft voetbal wel meer van die modetrends. Als ik aan EURO1996 denk, denk ik altijd aan die neuspleisters, voor het EK liep niemand er mee, aan het eind van het EK ineens iedereen. Om vervolgens vrij snel weer te verdwijnen...

Bovenaan