Mario
Well-known member
De trainer van Zagreb zal heel trots zijn..9-2.
Een record hoor ik net.
De trainer van Zagreb zal heel trots zijn..9-2.
Een record hoor ik net.
Milan had natuurlijk wel de verzachtende omstandigheid dat de tegenstander een wondertrainer heeft.Milaan verliest met 1-3 van Liverpool.
Het Italiaanse voetbal stelt ook niks meer voor.
Zo, die zat er idd echt lekker in...Prachtig doelpunt zie ik net voor Sporting.
Zonde! Girona heel dicht bij een stuntje. Alhoewel PSG tegenwoordig wel ontmanteld is zonder wereldsterren voorin.Mijn hemel, wat een blunder van de Girona-keeper... 1-0 vlak voor tijd voor PSG
Prachtig doelpunt zie ik net voor Sporting.
Gefeliciteerd U.G,!
Niet in deze wedstrijd, het eerste half uur baarde zelfs zorgen. Totale gebrek aan agressie…het oogde timide en onzeker zelfs. Gelukkig beginnen ze tegen Lille want tegen de meeste andere tegenstanders krijg je op die manier een biggendoop. Hopelijk zijn ze nu over die barrière heen, want het is een goeie ploeg. Toen Harder inviel leek het even of er twee Gyökeresen op het veld stond.Die eerste van wie anders dan Gyokeres was ook al zo'n goeie goal. Sporting zit er lekker in.
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel spelers met hun hand in het verband?
Die zijn dus toe aan een psycholoog of minimaal een goede mentale begeleider.Nieuwe trend in het voetbal: ingetapete polsen tegen blessures of voor uitstraling?
In de Eredivisie ontkom je er bijna niet meer aan: bij bijna elke wedstrijd zie je wel een speler met een ingetapete pols rondlopen. Het verband aa...sportnieuws.nl
Dat zou ik niet durven zeggen, maar het valt me wel op dat de meesten maar 1 hand ingezwachteld hebben... Alsof je op die andere hand niet kan vallen enz..Die zijn dus toe aan een psycholoog of minimaal een goede mentale begeleider.