Champions League 2024-2025

JMD

Well-known member
Uit pot 2 mogen we idd niet mopperen met Shakhtar, pot 3 is ok (al had ik liever het thuis/uitduel omgedraaid gehad) maar pot 4 is klote, tegen een Franse en Spaanse ploeg terwijl je ook een Tsjech, Slowaak of Oostenrijkse club had kunnen loten... Maar goed, dat is PSV in de CL, wij krijgen bijna altijd een sterke uit pot 4.
 

André

Well-known member
Girona is heel zwak aan het seizoen begonnen. Grote kans dat die een stuk minder zijn en dan zijn ze te pakken denk ik. Verder voor beiden een pittige loting.

Beetje ongemakkelijk met het nieuwe systeem, maar we gaan dus zeg maar de competitieranglijst in de gaten houden?
Girona staat 3-0 voor tegen Osasuna
 

Mario

Well-known member
Uit pot 2 mogen we idd niet mopperen met Shakhtar, pot 3 is ok (al had ik liever het thuis/uitduel omgedraaid gehad) maar pot 4 is klote, tegen een Franse en Spaanse ploeg terwijl je ook een Tsjech, Slowaak of Oostenrijkse club had kunnen loten... Maar goed, dat is PSV in de CL, wij krijgen bijna altijd een sterke uit pot 4.
Alsof we zo makkelijk winnen van Praag en Salzburg. Op zich vind ik het geen slechte loting, aantal mooie affiches. Wel jammer dat we 2x naar Frankrijk moeten, voetballen op Anfield is leuker dan in Parijs. Sporting thuis is denk ik wel kansrijker dan een uitwedstrijd. Maar we zullen het zien hoever we komen met deze nieuwe opzet.
 
Bovenaan