Champions League 2022-2023

zwammy

Well-known member
Nou het is vooral of de Premier League wel of niet langskomt met een winkelwagentje in januari. Het trieste is dat dit tegenwoordig een reële kans is.

Fijne ploeg inderdaad, straalt heel veel zelfvertrouwen uit, en dat is de verdienste van de coach. Remember, Rafa en Joao Mario zaten onder Jesus gewoon keurig netjes op de bank he. Dat was onder meer de reden waarom Rafa nooit speeltijd kreeg in het nationaal elftal, en onlangs dus zelfs bedankt heeft voor zijn land.

Dit is een voorbeeld van hoe het Portugees voetbal, het geweldige Portugees voetbal, wordt belemmerd door enorme fuckups met een veels te grote ego, die wonderwel toch altijd werk hebben.


Benfica mag nog wel sleutelen aan zijn verdediging. De 18 jarige Antonio Silva echter is simpelweg fantastisch.
Ik wil even mijn woorden terug nemen van het begin van het seizoen, chapeau Portugese ploegen 👌🏻👌🏻👌🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

erka

Well-known member
Mis, lat en mis! Wat een circus. Wat mij betreft wel gerechtigheid, ondanks dat ik voor Atletico ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Carrasco mist eerst en voorkomt even later zelf de goal van atletico…

Sporting verliest in de dying seconde. Altijd mooi… :)
 

Joost

Well-known member
Mis, lat en mis! Wat een circus. Wat mij betreft wel gerechtigheid, ondanks dat ik voor Atletico ben.
Na de redding van de keeper was de wedstrijd al feitelijk ten einde. Was hij er in de rebound in gegaan dan had is niet mogen tellen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Nog maar één Spaanse club actief in de Champions League na de winter. Dat zal toch ook nog niet vaak voorgevallen zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een bizarre slotfase bij Atletico-Leverkusen! Had ook wel extreem zuur geweest voor de Leverkusen-fans als die benut werd.

Wel een aardig rijtje clubs dat naar de Europa League gaat. Dat toernooi wordt weer zeer interessant na de winter.
 
Bovenaan