Champions League 2022-2023

Batigoal

Well-known member
Was al een wondertje dat Allegri na afgelopen weekend mocht blijven zitten. Dit zal toch wel de nekslag zijn?
Agnelli heeft aangegeven nog alle vertrouwen te hebben in Allegri, dus dat kan haast niet anders. Fraaie goal die van Atzili. Zijn naam komt volgens mij al jaren langs als uitblinker. Opmerkelijk toch dat die Israëlische voetballers vaak bijna hun hele carrière in eigen land spelen. Zahavi is de uitzondering en ook die heeft nooit een poging gewaagd in een grote competitie.

Shakhtar trouwens opnieuw knap een punt tegen Real (hadden er 3 moeten zijn). Blijf me erover verbazen dat ze nu ondanks de moeilijke omstandigheden en het kwijtraken van alle Brazilianen gewoon weer een prima team op de been brengen dat mee kan in de Champions League.

Wat was dat trouwens voor overdreven rode kaart voor Tomori van Milan tegen Chelsea?
 

erka

Well-known member
1-0 voor Rangers! Nou heb ik zoals bekend weinig met Rangers maar geen volk kan zo mooi juichen bij een goal als de Schotten. Wat een explosie.
 

zwammy

Well-known member
1-0 voor Rangers! Nou heb ik zoals bekend weinig met Rangers maar geen volk kan zo mooi juichen bij een goal als de Schotten. Wat een explosie.
Nou we het daar over hebben. Keek van de week naar de ontknoping van st Johnstone Celtic. Celtic won in de 95e minuut en het leek alsof ze het WK gewonnen hadden. Dan heb je een club die van de 100 wedstrijden in de pl er 96 winnen en dan zo reageren. Ik vond het vrij bizar.
 

Maasveld

Well-known member
Nou we het daar over hebben. Keek van de week naar de ontknoping van st Johnstone Celtic. Celtic won in de 95e minuut en het leek alsof ze het WK gewonnen hadden. Dan heb je een club die van de 100 wedstrijden in de pl er 96 winnen en dan zo reageren. Ik vond het vrij bizar.
😎
 
Bovenaan