Champions League 2022-2023

Batigoal

Well-known member
Veel goals gisteravond! Ik neem aan dat Barcelona een bloemetje stuurt naar Asllani van Inter voor het niet afleggen van die bal? Ongelofelijk wat een scoringskans nog op het eind. Spectaculair duel wel.

Ik denk dat Marseille wel een bloemetje stuurt naar de Sporting-spelers die nogal domme rode kaarten haalden. Net als vorige week hielp dat de Fransen vroeg in het zadel. En zo is Marseille opeens volop in de race voor de volgende ronde.
 

erka

Well-known member
De Gelbe Wand bij Dortmund-Manchester City ziet er vanavond wel heel indrukwekkend uit zeg.
 

Kielse Rat

Well-known member
Bijna nog een miraculeuze comeback van Juventus, maar Benfica gaat verdiend door naar de tweede ronde. Ik dacht dat Barcelona-Inter vorige speelronde een spektakel was, deze wedstrijd was helemaal een gekkenhuis. Het had evengoed 6-5 kunnen eindigen.
 

Pascallovic

Well-known member
4-3 eindstand uiteindelijk. Blijft voor mij toch bijzonder hoe goed Schmidt het daar doet en dat het er in Nederland eigenlijk totaal niet uit is gekomen.
 

Batigoal

Well-known member
Benfica is onder Schmidt echt wel een fijne ploeg om naar te kijken, onder meer met Rafa Silva in topvorm. Benieuwd hoe ver ze kunnen komen. Als ze deze vorm ook na het WK weten te behouden, dan zie ik ze nog wel menig stuntje behalen.

De voorste 3 van PSG hadden er ook wel zin in tegen het zwakke Maccabi. En een erg fijne goal weer van pareltje Mudryk. Al zal hij er best de pest in hebben dat zijn ploeggenoot Sikan die enorm grote kans op zijn assist om zeep wist te helpen.
 

U.G.

Well-known member
Benfica is onder Schmidt echt wel een fijne ploeg om naar te kijken, onder meer met Rafa Silva in topvorm. Benieuwd hoe ver ze kunnen komen. Als ze deze vorm ook na het WK weten te behouden, dan zie ik ze nog wel menig stuntje behalen.

Nou het is vooral of de Premier League wel of niet langskomt met een winkelwagentje in januari. Het trieste is dat dit tegenwoordig een reële kans is.

Fijne ploeg inderdaad, straalt heel veel zelfvertrouwen uit, en dat is de verdienste van de coach. Remember, Rafa en Joao Mario zaten onder Jesus gewoon keurig netjes op de bank he. Dat was onder meer de reden waarom Rafa nooit speeltijd kreeg in het nationaal elftal, en onlangs dus zelfs bedankt heeft voor zijn land.

Dit is een voorbeeld van hoe het Portugees voetbal, het geweldige Portugees voetbal, wordt belemmerd door enorme fuckups met een veels te grote ego, die wonderwel toch altijd werk hebben.


Benfica mag nog wel sleutelen aan zijn verdediging. De 18 jarige Antonio Silva echter is simpelweg fantastisch.
 
Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Had het tussen aanhalingstekens moeten plaatsen, was een quote vd beste man tijdens PSV-Ajax corona-editie.
Rustig aan, ze wonnen gisteren van een ploeg die in da Luz nauwelijks het niveau van Boavista aantikte.

Nee maar omdat het Lissabon is mogen ze van mij de finale wel halen. Zolang ze m verliezen.
Bela's vloek werkt nog prima.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Benfica is onder Schmidt echt wel een fijne ploeg om naar te kijken, onder meer met Rafa Silva in topvorm. Benieuwd hoe ver ze kunnen komen. Als ze deze vorm ook na het WK weten te behouden, dan zie ik ze nog wel menig stuntje behalen.

De voorste 3 van PSG hadden er ook wel zin in tegen het zwakke Maccabi. En een erg fijne goal weer van pareltje Mudryk. Al zal hij er best de pest in hebben dat zijn ploeggenoot Sikan die enorm grote kans op zijn assist om zeep wist te helpen.
Met een uitblinkende Fredrik Aursnes ook, las ik... :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Met een uitblinkende Fredrik Aursnes ook, las ik... :(

Ja, stel je toch eens voor dat we die gewoon nog op ons middenveld hadden gehad. Dat had wel een paar punten gescheeld in de competitie en/of Europees. Dikke winst gemaakt, maar het was bepaald niet de hoofdprijs.
 

JMD

Well-known member
Blijft voor mij toch bijzonder hoe goed Schmidt het daar doet en dat het er in Nederland eigenlijk totaal niet uit is gekomen.
Jep. Maar je bent natuurlijk ook wel afhankelijk van het materiaal. Die verdediging van ons was bagger (en is nog steeds), dan wordt het wel lastig goed spelen als je weet dat elk balverlies een grote kans is voor de tegenstander.
 

JMD

Well-known member
Porto en Inter gaan beide lekker en vrijwel zeker van volgende ronde CL.
Als atletico de laatste twee duels wint is het door en niet porto. Mocht atletico vanavond winnen wordt het een heerlijke pot volgende week in dragao. Met ongetwijfeld veel rode kaarten
 
Bovenaan