Champions League 2021-2022

Kielse Rat

Well-known member
Club Brugge-PSG is echt een schitterend duel. Goed voetbal van Club Brugge maar vooral heel spannend.
1-1 is meer dan een prima resultaat voor Club Brugge dat ze zelf hebben afgedwongen. Het hielp wel dat PSG een beetje hautain kwam spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Man City-Leipzig was qua dynamiek en goals ook smullen hoor. Maar niemand heeft de historische overwinning van Sheriff op Shakhtar gezien? Dat is toch wel de sensatie van de avond!

En ik mag toch aannemen dat Lang in het vervolg vast bij de Oranje-selectie zit.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind Lang een type Ihattaren, kan heel goed voetballen, maar er zit iets niet goed in het kopje.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zie bij Depay niet een potentiële splijtzwam in de selectie. Als je van jezelf in 2018 al zegt dat je gedrag/houding voor problemen zorgt en drie jaar na dato nog steeds het nieuws haalt met foute liedjes en kleine akkefietjes bij Twente en Brugge, dan weet ik niet of je als van Gaal zijnde zo'n jongen erbij moet nemen. Je kunt niet maar thee blijven drinken en sorry zeggen, zeg maar.
 

Mario

Well-known member
Je eerste CL doelpunt maken en vervolgens op dezelfde avond je vader verliezen, dat overkwam Ake gisteravond. Zijn vader was al enige tijd ernstig ziek, en Ake verliet daarom afgelopen week ook voortijdig het trainingskamp van Oranje.
 
Bovenaan