Champions League 2021-2022

Eef de Kip

Well-known member
Niet zo heel verrassend als je die opstellingen ziet.
Zullen ze bij Barca wel weer gaan zwaaien met witte zakdoekjes over een paar weken maar ik ben bang dat dit de komende paar jaar een beetje het niveau is.
 

erka

Well-known member
Makkelie gaat de mist in met een penalty maar Blom zal dat wel corrigeren. En inderdaad.
 

JMD

Well-known member
Niet zo heel verrassend als je die opstellingen ziet.
Zullen ze bij Barca wel weer gaan zwaaien met witte zakdoekjes over een paar weken maar ik ben bang dat dit de komende paar jaar een beetje het niveau is.
Inderdaad. Heb net dat boek van Simon kuper uit en dan lees je pas wat voor complete chaos het daar is. Barca zal moeten knokken om overwintering in de CL en komt normaal gesproken niet meer in de buurt van de titel.
 

JMD

Well-known member
En echt, waarom Luuk de Jong opstellen tegen Bayern? Ik snap best dat De Jong (Luuk dus) meerwaarde kan hebben tegen ploegen als Elche of Cadiz, als je als Barcelona zijnde bijna continu voor hun doel hangt. Maar tegen Bayern kon je de klok erop gelijk zetten dat je vooral veel uit de counter aanvalt, dan heb je helemaal niks aan Luukinho, dat kan hij niet belopen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik neem aan dat het plan was om hem als aanspeelpunt te gebruiken waardoor er iets meer tijd kon worden gecreëerd om aan te sluiten maar goed, zelfs met een topspits als Griezmann waren ze net zo kansloos.
 

Batigoal

Well-known member
Dat en het lukte Barcelona niet om hem te benutten op zijn kracht. Werk aan de winkel voor Koeman.

Zaten paar mooie potjes tussen! Young Boys waartegen Ajax het niet zo moeilijk had dat wint van het versterkte Man Utd is heel verrassend. Villarreal-Atalanta was ook wel een mooi potje zo te zien. Benieuwd wanneer Danjuma weer terug komt in Oranje.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat en het lukte Barcelona niet om hem te benutten op zijn kracht. Werk aan de winkel voor Koeman.

Zaten paar mooie potjes tussen! Young Boys waartegen Ajax het niet zo moeilijk had dat wint van het versterkte Man Utd is heel verrassend. Villarreal-Atalanta was ook wel een mooi potje zo te zien. Benieuwd wanneer Danjuma weer terug komt in Oranje.
Wel lang tegen 10 man van Utd, maar verrassend is het zeker.
 

erka

Well-known member
Club Brugge-PSG is echt een schitterend duel. Goed voetbal van Club Brugge maar vooral heel spannend.
 
Bovenaan