Champions League 2021-2022

JMD

Well-known member
Zo makkelijk vind ik deze poule ook niet. Sporting en Borussia zijn gewoon sterke ploegen.
Klopt.
Ik denk dat dit misschien wel de meest open groep is, alhoewel ik Besiktas iets minder inschat dan de overige 3. Maar Sporting, Ajax en Dortmund kunnen allen zowel 1 als 2 als 3 worden...
Er zal ook veel afhangen van het speelschema, hoop niet dat Ajax eindigt in Lissabon.
 

U.G.

Well-known member
Hoe zie jij de verhouding tussen Ajax en Sporting?
Doe maar ff een weekje wachten nog tot de markt sluit. Want volgens die kutkranten hier kunnen we nog steeds zomaar 2 of 3 basisspelers kwijtraken. Ik weet niet waar die potentiele verkopers nog op wachten dan.

Maar hoe het ook zij, Ajax is verder dan ons en heeft meer ervaring. Dit is 1 van de sterkste Sportingen die ik heb meegemaakt, collectief sterk, slim, en een coach zonder veel poespas op de juiste plek. Vonden jullie Benfica al luizig, nou wacht maar tot je ons ziet. Toch zijn Ajax en Dortmund de te kloppen ploegen. Duidelijk.
 

Abubakari

Well-known member
Redelijk gelijkwaardig lijkt mij, heeft Sporting het voordeel dat Nederlanders nooit graag tegen Portugese clubs spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Twee jaar geleden hebben zowel Feyenoord als PSV van Portugese clubs gewonnen en een jaar daarvoor Ajax van Benfica.

Maar je wil niet van ze moeten winnen in het laatste pouleduel. Dan is er geen grotere grafclub dan Sporting Club de Portugal.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Maar je wil niet van ze moeten winnen in het laatste pouleduel. Dan is er geen grotere grafclub dan Sporting Club de Portugal.

Dank je dank je, een groot compliment, we doen ook ons best om echt de allergrootste grafclub allertijde te worden. Dat, en nog twee andere wensen en dan kan ik in vrede doodgaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Dank je dank je, een groot compliment, we doen ook ons best om echt de allergrootste grafclub allertijde te worden. Dat, en nog twee andere wensen en dan kan ik in vrede doodgaan.

Nou hopelijk slagen jullie daar in tegen Ajax. Ik verheug mij al op de Facebook commentaren.
 

BlauwVinger

Well-known member
Mocht Ajax onverhoopt overwinteren dan verlengt het, gelet op de samenstelling van haar poule, gewoon haar verblijf op Europa League-niveau.

Het lijkt hoe dan ook een tour de force worden.
 

U.G.

Well-known member
Dat je het even weet, gevegt is een lul.

Ok thx, waardeer ik. Ik heb wel veel liever een oprechte lul dan een neppert in mn buurt, zeg ik altijd.

Maar uiteindelijk haat ik iedereen net zo hard hoor.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Het is een nepperd én een lul en alsof dat nog niet erg genoeg is is het ook nog een psv ‘er, al is ie meer anti Ajax dan psv.
 

Abubakari

Well-known member
Hij is ook voor Benfica en Porto en heeft al meerdere keren verteld wat een hekel hij aan Sporting heeft.
 
Bovenaan