Champions League 2018-2019

JMD

Well-known member
En nog 4-1 in Barcelona.

De laatste 8 zijn dus wel bekend:
Ajax
Tottenham
Liverpool
Man City
Man United
Porto
Juventus
Barcelona

Dus 4 uit Engeland en 1 uit Nederland, Portugal, Itali? en Spanje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sublieme pot van Liverpool zeg. Paar schoonheidsfoutjes, maar verder overal op het veld de baas.
 

JMD

Well-known member
5-1 in Spanje

Er wordt vrijdag niet alleen geloot voor de kwart- maar ook voor de halve finale. Het is een open loting.
Het zou toch geniaal zijn als het de volgende loting wordt:
City - Liverpool
Juve - Barca
Ajax - Spurs
United - Porto
En dat de winnaars van de eerste 2 kwartfinales tegen elkaar spelen in de ene 1/2 finale en de winnaars van de laatste 2 in de andere... Dan heb je als Ajax zijnde gewoon nog best een kans om verder te komen... :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik hoop op Ajax - Liverpool. Dat kan echt een geweldige confrontatie worden. Hoog tempo, goed voetbal, veel duels.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik denk dat het spel van Liverpool met rappe en behendige aanvallers die opduiken in de ruimte achter de verdediging Ajax totaal niet ligt. Tel daar de spelhervattingen van Liverpool met kopper Virgil van Dijk bij op. Laat Liverpool nog maar even zitten. Spurs is wel leuk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het spel van Liverpool met rappe en behendige aanvallers die opduiken in de ruimte achter de verdediging Ajax totaal niet ligt. Tel daar de spelhervattingen van Liverpool met kopper Virgil van Dijk bij op. Laat Liverpool nog maar even zitten. Spurs is wel leuk.

Anderzijds heeft Liverpool ook moeite met teams die compact kunnen spelen en vroeg druk zetten. Ik denk echt dat het voor de voetballiefhebber de mooiste loting zou zijn.
 

zwammy

Well-known member
Kunnen we het topic de engelse competitie is de beste ter wereld weer ergens onder het stof vandaan halen?
 

Ska P 187

Well-known member
Heb het lef eens, ik heb boy George altijd nog paraat staan als counter op die echte mannen competitie van "jullie".
 

Atreides

Well-known member
Ik hoop op:
Juve - Man City
Barca - Liverpool
Man U - Porto
Ajax - Spurs

En mochten we dan per ongeluk door komen in de halve finale Man U. Dat zou wel mooi zijn.
 

Mario

Well-known member
Ik heb zo'n vermoeden dat het gewoon Barcelona gaat worden, en de kans op een Engels onderonsje is natuurlijk ook groot met 4 kwartfinalisten.
 
Bovenaan