Champions League 2018-2019

Atreides

Well-known member
Zitten er drie ploegen in die niet eens zo heel veel beter zijn en dan loot je de meest gruwelijke tegenstander.

Bah.

Wel mooi affiche. Pluspuntje: De Ligt heeft al eerder laten zien dat Ronaldo geen onmogelijke opgave is.
 

U.G.

Well-known member
H? kijk nou, net nu de GOAT de gehaktmolen weer aan heeft gezet komt ie naar Nederland. Best cool, dit moeten we checken :D
 

Pascallovic

Well-known member
Zitten er drie ploegen in die niet eens zo heel veel beter zijn en dan loot je de meest gruwelijke tegenstander.

Bah.

Wel mooi affiche. Pluspuntje: De Ligt heeft al eerder laten zien dat Ronaldo geen onmogelijke opgave is.
Mocht Ajax toch uitfans mogen meenemen, dan weet je tenminste zeker dat ze bij een volgende uitwedstrijd niet welkom zijn.
 

U.G.

Well-known member
Dus niet tegen de GOAT. Finale pas, als Barca dat haalt natuurlijk

Ooh shit...ok wach ff :D misschien dat ik ergens de indruk wek een soort van ruimte te scheppen voor discussie of zo. Vergeet het. Op ??n jaar na de laatste 5 jaar, m.n. door zijn input, steeds de CL gewonnen, ?n terloops ook nog even het EK gewonnen met een land van 10 mln. inwoners. Don't hate the player, hate the game :D

Serieus, waarom typ ik dit eigenlijk nog in ?

Ajax-Juve dus, een mooi affiche om de lente mee aan te vangen.
 

Janssen

Well-known member
Ooh shit...ok wach ff :D misschien dat ik ergens de indruk wek een soort van ruimte te scheppen voor discussie of zo. Vergeet het. Op ??n jaar na de laatste 5 jaar, m.n. door zijn input, steeds de CL gewonnen, ?n terloops ook nog even het EK gewonnen met een land van 10 mln. inwoners. Don't hate the player, hate the game :D

Best knap voor een ordinaire hardloper inderdaad.

Edit: oh wacht, en een uitstekende kontneuker ook nog.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan