Champions League 2018-2019

gevegt

Well-known member
Atletico was wel heel zwak. Ze waren niet eens in staat om ordinair te schoppen. Jammer.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ben ik dan echt de enige die ziet dat die Juve speler zichzelf laat struikelen?
 

Pascallovic

Well-known member
Hopelijk hebben de spelers van Ajax u19 gekeken hoe je moet aanlopen voor een penalty onder druk. Niks langzame aanloop, maar gewoon staan en lopen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, kunnen we wel weer grappig doen, maar ik heb wel gelijk. Kijk maar naar de herhaling
 

Mario

Well-known member
Heeft even geduurd, maar nu dan eindelijk van grote waarde voor Juve.

Zonder Ronaldo stelt Juve ook niet al teveel voor. Ik ben benieuwd of hij de CL voor hen kan winnen. De enige reden waarom ze hem hebben gekocht, dan is het knap dat Ronaldo het juist in die wedstrijden wel waar maakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Champions League 2018-2019

Dit seizoen had hij nog maar 1 goal gescoord. Maar is sowieso productiever in de knock out fase. 63 goals in 76 wedstrijden. In de groepsfase is dat 61 goals in 84 wedstrijden.
 

JMD

Well-known member
Lachwekkende penalty trouwens, in eerste instantie denk je idd dat ie terecht is, maar in de herhaling zie je dat Suarez eerst zelf op de enkel van Denayer gaat staan en dan gillend neervalt.
Waar is de VAR???
 

JMD

Well-known member
Wat ontzettend dramatisch verdedigd, eerst Rafinha die Mane binnendoor laat komen en dan Neuer die totaal onnodig uitkomt...
 
Bovenaan