Ajax heeft toch rond de jaarwisseling tegen stadsgenoot Grazer AK gespeeld in de CL-voorronde? Uit winst en thuis gelijkspel dacht ik.
Uit en thuis gelijk dacht ik, won Ajax (thuis) na verlenging door een benutte penalty. Ben ik heen geweest.
Dat was toch met Kollmann bij de Oostenrijkers in de spits, die later naar FC Twente ging?
Dat was toch met Kollmann bij de Oostenrijkers in de spits, die later naar FC Twente ging?
@Forza-AZ: men lootte Q1 om 12.00 en Q2 om 14.00. Ze zeiden dat dat was om te kijken wie geplaatst is. Maar dat hadden ze toch direct al kunnen doen? Want je loot zonder de uitslagen van Q1 te weten, dus weet je wie de geplaatste was in Q1, en daar loot je mee verder. Toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Ze moesten de groepen nog indelen zodat clubs uit "rivaliserende landen" niet tegen elkaar konden loten.
Oekra?ne-Rusland is bekend daarin, maar nu nog niet van toepassing. Hetzelfde geldt echter voor meer combinaties:
-Servi? - Kosovo
-Bosni? - Kosovo
-Armeni? - Azerbeidzjan
Dat had inderdaad gekund ja. Dat deden ze vorige week wel bij de loting voor de kwalificatieronde van de EL om clubs uit hetzelfde land uit elkaar te halen. En vandaag ook bij de loting voor de 2e voorronde EL (kampioenenronde) om Kosovo en Servi?/Bosni? uit elkaar te houden.En had er dan niet gewerkt kunnen worden met doorschuiven? Zo van: als het Servi? - Kosovo wordt dan schuift de laatstgelote door naar de volgende wedstrijd. Zo loten ze volgens mij ook wel eens bij de KNVB beker als de Europese ploegen elkaar niet mogen loten.
Wat een zever dat rivaliserende landen niet tegen elkaar kunnen loten. Dan maar beiden niet meedoen.
Afgelopen, de finale vrijdag is Drita - Lincoln Red Imps.