En dan komt er nog een 4de voor ronde ?
Ja, de 4 winnaars van de 3e voorronde spelen tegen elkaar in de 4e voorronde voor 2 plaatsen in de groepsfase.
Klopt. Tegen alle vier heb je kans, tegen Slavia Praag (mooie shirts) en Standard Liege ben je favoriet.
Als je ook Spartak Moskou of Fenerbah?e had kunnen treffen is dit idd niet ongunstig.Op zich niet ongunstig als je Sturm Graz zou weten te verslaan. Zou geen fans naar Luik meenemen.
Geen ongunstige loting. Ook wel mooi affiche dus win-win.
Ik las trouwens dat Michel Preud'homme daar trainer is. Daar ben ik eigenlijk nog het angstigst voor wat hij is gewoon een hele goede trainer. Anderzijds werd Luik vorig jaar in de reguliere competitie zesde dus heel briljant kan het allemaal nog niet zijn.
Niet ongunstig voor Ajax, want ik schat Benfica en Fenerbah?e toch hoger in dan Kiev of Praag. Onderschatten moet je dit alles nooit, maar die weg naar de CL ziet er ineens toch een stuk eenvoudiger uit voor Ajax met Standard en daarna Kiev of Praag.PS: Bij de "niet kampioenen" wordt er in feite alleen geloot wie eerst thuis mag spelen, aangezien Dinamo Kiev en Spartak Moskou niet tegen elkaar mogen loten. Ajax zal bij winst op Standard Luik dus tegen Dinamo Kiev of Slavia Praag moeten spelen.
Niet ongunstig voor Ajax, want ik schat Benfica en Fenerbah?e toch hoger in dan Kiev of Praag. Onderschatten moet je dit alles nooit, maar die weg naar de CL ziet er ineens toch een stuk eenvoudiger uit voor Ajax met Standard en daarna Kiev of Praag..
En geen kampioen geworden. Mindere resultaten lijken me geen toeval.
PAOK kan winnen van Spartak. Kan Ajax alsnog tegen Fener of Benfica.