Daar gaat veel volk naar kijken tijdens het WK.
Op 29 juni is een rustdag op het WK.
Het gaat hier wel over 4 clubs die met 10-0 van het Nederlands Dameselftal winnen.
Die kunnen er dus geen klote van.Het gaat hier wel over 4 clubs die met 10-0 van het Nederlands Dameselftal winnen.
Sturm Graz heeft in het verleden Feyenoord een keer uitgeschakeld.
Denk dat het weinig uitmaakt. Ajax loopt ook niet zo makkelijk over PAOK heen hebben we afgelopen jaren gezien. Dat zal bij Sturm Graz vast ook niet het geval zijn. Oostenrijkse tegenstanders hebben we geen goede ervaringen mee recent. Ajax hoort door te gaan, maar ze kunnen er zomaar weer uitliggen na 2 moeizame wedstrijden.Liever Graz dan PAOK, zou ik zeggen. Verder heeft Ajax de laatste jaren al vaker tegen PAOK gespeeld, nu eens een nieuwe tegenstander.
Maar inderdaad, dit moet te doen zijn, tevens (zoals al eerder opgemerkt hier) als je doorkomt ben je dan ook verzekerd van minimaal Groepsfase EL.
Ajax heeft toch rond de jaarwisseling tegen stadsgenoot Grazer AK gespeeld in de CL-voorronde? Uit winst en thuis gelijkspel dacht ik.
Uit en thuis gelijk dacht ik, won Ajax (thuis) na verlenging door een benutte penalty. Ben ik heen geweest.