Champions League 2018-2019

Abubakari

Well-known member
Daar gaat veel volk naar kijken tijdens het WK. ;)

Als er geen WK is zit men (vreemd genoeg) ook niet massaal voor de buis of in het stadion voor deze wedstrijden, dus zoveel maakt het niet uit.

Dat gezegd hebbende, iemand al een stream gevonden voor FC Santa Coloma(And)-KF Drita(Kos)?
 

JMD

Well-known member
Volgende week overigens al de loting voor de 1e en 2e voorronde CL.
Waarom nemen ze die vandaag niet al mee??

De andere lotingen voor de voorronden zijn op 23-7 (3e voorronde) en 6-8 (4e voorronde)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het gaat hier wel over 4 clubs die met 10-0 van het Nederlands Dameselftal winnen.
 

Forza AZ

Well-known member
Loting 1e voorronde:

1.FC Torpedo Kutaisi(Geo)-FC Sheriff(Mol)
2.KF Shk?ndija(Mac)-The New Saints FC(Wal)
3.FK Sūduva(Lit)-APOEL FC(Cyp)
4.NK Olimpija Ljubljana(Slv)-Qarabağ FK(Aze)
5.F91 Dudelange(Lux)-Videoton FC(Hon)
6.winnaar kwalificatieronde-Malm? FF(Zwe)
7.HJK Helsinki(Fin)-V?kingur(F?r)
8.PFC Ludogorets 1945(Bul)-Crusaders FC(NIe)
9.Cork City FC(Ier)-Legia Warszawa(Pol)
10.Valur Reykjav?k(IJsl)-Rosenborg BK(Noo)
11.FK Kuk?si(Alb)-Valletta FC(Mal)
12.FC Flora Tallinn(Est)-Hapoel Beer-Sheva FC(Isr)
13.FK Spartaks Jūrmala(Let)-FK Crvena zvezda(Ser)
14.Alashkert FC(Arm)-Celtic FC(Sch)
15.FC Spartak Trnava(Slw)-HŠK Zrinjski(Bos)
16.FC Astana(Kaz)-FK Sutjeska(Mon)
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Loting 2e voorronde:

winnaar 16-FC Midtjylland(Den)
winnaar 8-winnaar 5
winnaar 11-winnaar 4
CFR 1907 Cluj(Roe)-winnaar 6
GNK Dinamo Zagreb(Kro)-winnaar 12
winnaar 13-winnaar 3
FC BATE Borisov(WRu)-winnaar 7
winnaar 2-winnaar 1
winnaar 9-winnaar 15
winnaar 14-winnaar 10
PAOK FC(Gri)-FC Basel 1893(Zwi)
AFC Ajax(Ned)-SK Sturm Graz(Oos)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je die niet doorkomt, dan heb je niks te zoeken in Europa. Om maar even een open deur in te trappen.
 

Forza AZ

Well-known member
Sturm Graz heeft in het verleden Feyenoord een keer uitgeschakeld.

18 jaar geleden, dus dat zegt absoluut niets.

Sturm Graz heeft wel Salzburg verslagen in de Oostenrijkse bekerfinale.

Ajax is natuurlijk wel de favoriet, maar dat dat niet alles zegt zagen we vorig seizoen ook tegen Rosenborg en met PSV tegen Osijek.
 

JMD

Well-known member
Liever Graz dan PAOK, zou ik zeggen. Verder heeft Ajax de laatste jaren al vaker tegen PAOK gespeeld, nu eens een nieuwe tegenstander.
Maar inderdaad, dit moet te doen zijn, tevens (zoals al eerder opgemerkt hier) als je doorkomt ben je dan ook verzekerd van minimaal Groepsfase EL.
 

Pascallovic

Well-known member
Liever Graz dan PAOK, zou ik zeggen. Verder heeft Ajax de laatste jaren al vaker tegen PAOK gespeeld, nu eens een nieuwe tegenstander.
Maar inderdaad, dit moet te doen zijn, tevens (zoals al eerder opgemerkt hier) als je doorkomt ben je dan ook verzekerd van minimaal Groepsfase EL.
Denk dat het weinig uitmaakt. Ajax loopt ook niet zo makkelijk over PAOK heen hebben we afgelopen jaren gezien. Dat zal bij Sturm Graz vast ook niet het geval zijn. Oostenrijkse tegenstanders hebben we geen goede ervaringen mee recent. Ajax hoort door te gaan, maar ze kunnen er zomaar weer uitliggen na 2 moeizame wedstrijden.
 

Batigoal

Well-known member
Vooralsnog weten we amper wie er over een maand aan de aftrap staan, dus je kunt er gewoon geen voorspelling op los laten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dit moet natuurlijk te doen zijn maar dat zei ik ook tegen Rosenborg en Nice en .... nou ja, we zien het wel.
 

ALenstra

Well-known member
Ajax heeft toch rond de jaarwisseling tegen stadsgenoot Grazer AK gespeeld in de CL-voorronde? Uit winst en thuis gelijkspel dacht ik.
 

Abubakari

Well-known member
Uit en thuis gelijk dacht ik, won Ajax (thuis) na verlenging door een benutte penalty. Ben ik heen geweest.
 
Bovenaan