gevegt
Well-known member
Het blijft een Feyenoorder he.
Een stadionverbod zou terecht zijn.
Het blijft een Feyenoorder he.
Die gaan we toch niet serieus nemen?
De ellende is dat die clubs gewoon ??n helft rustig aan doen en dan nog met 0-4 winnen. Ik ben aan de ene kant zelfs blij dat dit soort frustratie oproepende avonden mij en Ajax bespaart blijven. Er zat soms wel een leuke wedstrijd tussen, maar over het algemeen wist je van te voren al dat je volstrekt kansloos was. Was je dat dan eens niet dan werden er wel twee zuivere goals afgekeurd tegen Real en werd je uitgeschakeld dankzij knipogende Kroaten. :werder::devil:
Nee maar het is best irritant om te moeten lezen dat Feyenoord direct geplaatst is door de Europese punten behaald door het grote Ajax en Feyenoord Ajax op deze manier bedankt door met 0-4 te verliezen.
Waarom post je op facebook anders dan hier?Met jouw laatste zin doel je vast op mijn bijdrages
De CL finale van 2019 is in het nieuwe Wanda Metropolitano stadion van Atletico Madrid
Zeer terecht, ik heb het stadion nu een paar keer op TV gezien en het is echt fantastisch. Een van de mooiste nieuwe stadions in Europa. Nodig een keertje echt heen.
Olympische stadions zijn spuuglelijk, ik weet niet wat de UEFA bezielt om een finale in zo'n stadion te houden.
Hoezo Olympisch? Er zijn nog nooit Olympische Spelen in Baku geweest.Olympische stadions zijn spuuglelijk, ik weet niet wat de UEFA bezielt om een finale in zo'n stadion te houden. Lekker dicht op het veld blijven, een volgepakt heksenketel. Maak van de EL finale iets spectaculairs man.
De Europese Spelen.Hoezo Olympisch? Er zijn nog nooit Olympische Spelen in Baku geweest.
Hoezo Olympisch? Er zijn nog nooit Olympische Spelen in Baku geweest.