Champions League 2017-2018

Fenerium

Member
Die gaan we toch niet serieus nemen?

De ellende is dat die clubs gewoon ??n helft rustig aan doen en dan nog met 0-4 winnen. Ik ben aan de ene kant zelfs blij dat dit soort frustratie oproepende avonden mij en Ajax bespaart blijven. Er zat soms wel een leuke wedstrijd tussen, maar over het algemeen wist je van te voren al dat je volstrekt kansloos was. Was je dat dan eens niet dan werden er wel twee zuivere goals afgekeurd tegen Real en werd je uitgeschakeld dankzij knipogende Kroaten. :werder::devil:

Nee maar het is best irritant om te moeten lezen dat Feyenoord direct geplaatst is door de Europese punten behaald door het grote Ajax en Feyenoord Ajax op deze manier bedankt door met 0-4 te verliezen.

Pas 1 wedstrijd gespeeld, nog 5 te gaan, dat zijn 15 punten, Feyenoord pakt er 7 en gaat waarschijnlijk de EL in.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Nee maar het is best irritant om te moeten lezen dat Feyenoord direct geplaatst is door de Europese punten behaald door het grote Ajax en Feyenoord Ajax op deze manier bedankt door met 0-4 te verliezen.

Sorry hoor, maar met het gezemel van ??n rellende Ajacied hoef je ons toch niet lastig te vallen?
En anders zou je de mening van de meerderheid van de Ajacieden ook even moeten posten.

Max

Administrator
Forumleiding
Facebook is een grote vuilnisbak waar vooral rellende Ajacieden, Feyenoorders en PSV-ers. Af en toe staat er iets redelijks tussen.

erka

Well-known member
De CL finale van 2019 is in het nieuwe Wanda Metropolitano stadion van Atletico Madrid :)

Zeer terecht, ik heb het stadion nu een paar keer op TV gezien en het is echt fantastisch. Een van de mooiste nieuwe stadions in Europa. Nodig een keertje echt heen.

JMD

Well-known member
De CL finale van 2019 is in het nieuwe Wanda Metropolitano stadion van Atletico Madrid :)

Zeer terecht, ik heb het stadion nu een paar keer op TV gezien en het is echt fantastisch. Een van de mooiste nieuwe stadions in Europa. Nodig een keertje echt heen.

Zeker terecht.

De EL-finale gaat in 2019 naar Baku. Dat is dan weer minder.

Fenerium

Member
Olympische stadions zijn spuuglelijk, ik weet niet wat de UEFA bezielt om een finale in zo'n stadion te houden. Lekker dicht op het veld blijven, een volgepakt heksenketel. Maak van de EL finale iets spectaculairs man.

Forza AZ

Well-known member
Olympische stadions zijn spuuglelijk, ik weet niet wat de UEFA bezielt om een finale in zo'n stadion te houden. Lekker dicht op het veld blijven, een volgepakt heksenketel. Maak van de EL finale iets spectaculairs man.
Hoezo Olympisch? Er zijn nog nooit Olympische Spelen in Baku geweest.

Bovenaan