Champions League 2017-2018

Abubakari

Well-known member
Die gaan we toch niet serieus nemen?

De ellende is dat die clubs gewoon ??n helft rustig aan doen en dan nog met 0-4 winnen. Ik ben aan de ene kant zelfs blij dat dit soort frustratie oproepende avonden mij en Ajax bespaart blijven. Er zat soms wel een leuke wedstrijd tussen, maar over het algemeen wist je van te voren al dat je volstrekt kansloos was. Was je dat dan eens niet dan werden er wel twee zuivere goals afgekeurd tegen Real en werd je uitgeschakeld dankzij knipogende Kroaten. :werder::devil:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach ja, uiteindelijk zijn onze topteams gewoon niet beter dan Anderlecht, Celtic, Qarabag, Juventus en APOEL. En die teams gingen er ook kansloos af tegen de echte top.
 

delmaestro

Well-known member
Jij vindt dat onze topteams wel beter zijn dan Juve?

Nee. Ik denk dat hij bedoelt dat de andere teams in deze eerste speelronde naar de slachtbank zijn gebracht, en niks te vertellen hadden. Juventus, wat natuurlijk op sowieso al een grootmacht is, speelde nieteens zo slecht tegen Barcelona, en verloor geflatteerd. Jamel noemt vier willekeurige, wisselbare figuranten uit de CL op, en plaats Juve in datzelfde rijtje, en dat is onterecht...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee. Ik denk dat hij bedoelt dat de andere teams in deze eerste speelronde naar de slachtbank zijn gebracht, en niks te vertellen hadden. Juventus, wat natuurlijk op sowieso al een grootmacht is, speelde nieteens zo slecht tegen Barcelona, en verloor geflatteerd. Jamel noemt vier willekeurige, wisselbare figuranten uit de CL op, en plaats Juve in datzelfde rijtje, en dat is onterecht...

Sorry.
 
Bovenaan