Wat een grapjassen. Na 2 nederlagen tegen Rosenborg nog serieus denken dat zij wel kans zouden hebben in de CL-groepsfase.Nu hoor ik bepaalde Ajacieden zeggen van beter hadden wij er gestaan, ja welterusten.
Wat een grapjassen. Na 2 nederlagen tegen Rosenborg nog serieus denken dat zij wel kans zouden hebben in de CL-groepsfase.Nu hoor ik bepaalde Ajacieden zeggen van beter hadden wij er gestaan, ja welterusten.
Benieuwd wie die 'bepaalde Ajacieden' dan zijn.
Haha, er werd toen een volledig programma afgewerkt maar PSV had moeten weigeren mg:
Wat een grapjassen. Na 2 nederlagen tegen Rosenborg nog serieus denken dat zij wel kans zouden hebben in de CL-groepsfase.
Rosenborg had een goede kans gemaakt tegen dit City.
Ach ja, uiteindelijk zijn onze topteams gewoon niet beter dan Anderlecht, Celtic, Qarabag, Juventus en APOEL. En die teams gingen er ook kansloos af tegen de echte top.
Die hebben kansen gehad.Oke ik hap .
Juve ??
Oke ik hap .
Juve ??
Jij vindt dat onze topteams wel beter zijn dan Juve?Oke ik hap .
Juve ??
Jij vindt dat onze topteams wel beter zijn dan Juve?
Nee. Ik denk dat hij bedoelt dat de andere teams in deze eerste speelronde naar de slachtbank zijn gebracht, en niks te vertellen hadden. Juventus, wat natuurlijk op sowieso al een grootmacht is, speelde nieteens zo slecht tegen Barcelona, en verloor geflatteerd. Jamel noemt vier willekeurige, wisselbare figuranten uit de CL op, en plaats Juve in datzelfde rijtje, en dat is onterecht...
Het blijft een Feyenoorder he.Jamel zit weer eens te rellen.