Champions League 2017-2018

erka

Well-known member
Feyenoord speelt inderdaad niet heel slecht, maar het is allemaal zo knullig.

Overigens, ik juichte niet ofzo hoor, het was meer bam in de zin van bam dan bam in de zin van yes.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bam 3-1. ;)

Uiteindelijk hebben Diks en Tapia slechts drie goals weggegeven en bleven de overige spelers redelijk tot goed overeind. Nu hopen op een goed resultaat in Alkmaar en dan twee weken rust. Kunnen jongens als Nieuwkoop, Jorgensen en Van der Heijden gewoon weer speelklaar worden, want die hebben we wel nodig.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Bam 3-1. ;)

Uiteindelijk hebben Diks en Tapia slechts drie goals weggegeven en bleven de overige spelers redelijk tot goed overeind. Nu hopen op een goed resultaat in Alkmaar en dan twee weken rust. Kunnen jongens als Nieuwkoop, Jorgensen en Van der Heijden gewoon weer speelklaar worden, want die hebben we wel nodig.
Ik baal van die late tegengoal, dat kost me weer punten in de toto.....
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Redelijk overeind? Toornstra maakt vooral domme meters en samen met het onvermogen van Vilhena deed dat verder pijn aan de ogen.

Feyenoord mist echt aanvallende impulsen en creativiteit.
 

Abubakari

Well-known member
Huurt. En vind ik een beetje makkelijk gezegd, als je ziet dat aankopen als Haps en St Juste keurig overeind blijven.

Sorry Jamel, dat is natuurlijk onzin. Omdat een andere aankoop het goed doet is het niet erg dat Tapia en Diks enorm schutteren?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zou me meer zorgen maken om het gebrek aan stootkracht voorin en het schrijnende gebrek aan creativiteit en voetballend vermogen op het middenveld. Toornstra en Vilhena falen daar compleet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sorry Jamel, dat is natuurlijk onzin. Omdat een andere aankoop het goed doet is het niet erg dat Tapia en Diks enorm schutteren?

Ik ben zelf ook erg kritisch op Diks (en Tapia), maar om dan te zeggen 'dat krijg je ervan als je dit soort matige spelers haalt', vind ik kort door de bocht. Van de zes aankopen deze zomer zijn er drie een absolute meerwaarde en zitten er twee zeer dicht tegen de basis. En inderdaad, eentje voldoet niet. Al met al een hele keurige score.
 
Bovenaan